Hotellfrukost



I morse lyxade vi till det med en hotellfrukost på det här hotellet, vi åt frukost där senast efter vårt bröllop, det var 4 år sen. Jämfört så har dom snäppt upp sig rejält, det var verkligen jättegott!

Annars så har dagen varit ok, dock jäkligt irriterande stundtals. Jag sitter nämligen och bloggar från mobilen, vårt internet har pajat. Man blir totalt handlingsförlamad! Det känns som man plötsligt bor ute i skogen utan rinnandevatten och utedass. Vad har IT världen gjort med oss människor? Jag har ju bilder från dessa dagar man liksom vill dela med sig av, jag behöver jobba lite och så bara strejkar allt!

Nej, jag får helt enkelt tagga ner och bara acceptera läget. Det är faktiskt lördageftermiddag och den ska inte slösas bort på dåliga energier! Tacosen väntar och stora pojkarna kommer nog på en bonusnatt nu när deras pappa ska på julbord. Snask har inhandlats oxå. Jag laddar oxå för morgondagens repris av IDOL! Vad tyckte ni? Var han bra? Är han ihop med Minnah? Hoppas inte...

Ps. Jag saknar era kommentarer! Jag gillar ju massor när ni kommentera jue! Ds

Kommentarer
Postat av: Anna Adanir

Passar på och skriver en kommentar för de brukar jag vara dålig på :)

Jag hade hoppats på Minnah, Jay är bra men nu var de dags för en tjej.

Jay o Minnah är inte ihop!!

Hoppas du får internet snart, man får ju abstinenes o vara utan.

Hotellfrukost är smaskens.

Ha en bra kväll! Anna

2010-12-11 @ 18:34:43
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Nina - Glamourmamman

Haha, ja snacka om att man är internetberoende! Jag är glad att jag har skaffat mig en surfvänlig mobil nu ¨så att man alltid kan komma åt nätet :-)



Sv; glassen var sådär, lite för stark chokladsmak. Ingen jag kommer köpa igen tror jag.



Ha en fin lördagkväll!



Kram Nina

2010-12-11 @ 19:36:32
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Fia

Men då kan väl även jag skriva en kommentar! Har i det dolda följt din blogg en stund nu, och kikar in varje dag och ser vad som skett! Alltid fina bilder och mysiga texter, kul! :-)



Kramar / Fia Köngäs

2010-12-11 @ 19:46:48
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Anna: TACK för kommentaren, jag blir såå glad! Fick internet igår igen, livet börjar sakta att återkomma! :)))



Kram



Nina: Jag har oxå en surfvänlig mobil, iPhone. Men det blir liksom inte samma lika och sitta med den, men den duger ju utmärkt när internet krisar, och tidigt på morgonen i sängen är det trevligt att gå igenom vad som hänt under natten! :) Förstod att den skulle vara för chokladig, då var det som jag trodde! Vad blir nästa för smak då tro? Fanns en som hette nåt med american förut...

KRAM



Fia: Heeeeeeeeeeeeeeej Fia och välkommen! Vad roligt att du läser inne hos mig, jättekul att du kommenterar oxå! Kul att du trivs här!

KRAM på dig och beklagar förlusten av mormor!

2010-12-12 @ 06:04:18
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback