GRRRR





En liten illustration på frustrationen här hemma just nu....
Det är så mycket jag vill lägga in men datorn är inte med
mig denna dag. Jag måste pausa nu ett tag så återkommer
jag sen!

Ja, jag har en nygammal dator som jag inte riktigt kommer överens med. Vissa saker är inte som på den andra och bilder som jag sparat ner här funkar inte som på den gamla datorn. Nåväl, inte mycket att göra än att jag måste ta mitt finska humör och göra nåt annat ett tag.

Kom på att jag haft en paus i mitt 30 dagars bloggande oxå, jag fortsätter med det imorn igen. Nu ska jag jobba med lite annat en stund så återkommer jag förhoppningsvis senare!

Fin kväll till er, måste dra innan jag slår sönder nåt! :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

haha, sådär är jag med, fast ännu fular ord brukar komma ur min mun! ;)

2010-12-06 @ 17:37:26
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback