Tandjäveln som vägrar ge sig....

Idag är jag så himla less..... och så jäkla trött!

Min obefintliga tand kommer nog att ligga över mig som en förbannelse. Jag har inte sovit inatt utan bara haft en hemsk värk i det dära hålet som blev efter att tanden blev utdragen. Jag anar att min infektion som jag haft i tandroten inte vill ge med sig även om tanden är borta.

Idag är husbandet hemma så jag kan få nån timmas sömn + att jag ska till tandläkaren igen. Inte till min härliga tandläkare utan en annan, men det får bli så. Jag gör vad som helst nu...
Värktabletterna hjälper i en-två timmar sen är det kört och värken blir outhärdlig!

Jag är så jäkla less på det här nu så jag bara vill gråta!!!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gumman, va ledsen jag blir för din skull. Stackars dig:-(

Trodde du skulle slippa allt vad tankvärk heter nu när tanden är väck...



Hoppas du får bra hjälp idag som gör att värken försvinner för alltid nu.



Tänker på dig och håller tummarna för att du ska bli bra!!!



Puss

2009-09-04 @ 09:36:49
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Jonas"Gundy"

Hallå Nina,

Trågigt med tanden..du får trycka i dig tabletter..

Vill tacka för tavlorna!!Skitfina!!Nu drar vi märket ner till skåne så ska vi se till att det blir miljoner på kontot!!



Hoppas du snart blir bättre!Snygg video btw..hihi!!

Hälsa familjen så ses vi ju snart!!Jävlarinamma va det skall rockas!

Krama från Viken!

2009-09-04 @ 10:41:32
Postat av: Fru P

Men älsklingen då... fy fan va inigt. Håller tummarna för att det ger sig jävligt snart.

2009-09-04 @ 10:45:02
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback