Trevlisch igår!!



Urtrevligt igår kväll, och maten smakade underbart. Husbandet som inte ens gillar tomater ÄLSKADE tomatsoppan till förrätt. MUMS säger jag, underbart gott! Har ni aldrig gjort det så testa nångång, den soppan kan man ha som lunch eller middag med lite matigare bröd till.

Mycket skratt, jag kissade på mig 3 ggr tror jag. ;) Fick inte ihop så mycket bilder, blev mest flams o garv som alltid när jag kommer ihop mig med dessa människor.

Hoppas ni oxå hade en mysig kväll. Nu gassar solen utanför och jag ska faktiskt lägga mig i solstolen en liten stund.Får se hur länge Milo tillåter det?! Jag skulle verkligen behöva lite lite färg på den här blekfeta lekamen of mine. Tycker inte Ni att det känns lite bättre när man är lite brun på kroppen?? Då syns inte alla skavanker så tydligt! Ådror, fläskveck och andra blessyrer. Haha, när jag läser det där så låter det ju som man har en riktigt sexy kropp. Hua...

Kommentarer
Postat av: Renée

Vad härligt att du hade en bra kväll!

2009-05-01 @ 11:05:04
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: husbandet

rester ikväll .. .hurra

2009-05-01 @ 14:21:14
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback