*STOLT MORSA NU*

Titta vad jag fick för kommentar från NENNE!!

Å du förresten, fikade ju med din Thedde på Elias kalas häromdagen. Hann inte träffa honom så länge men herregud vilken underbar unge! Så väluppfostrad, artig och gullig. Å humor hade han, vi fick oss många goda skratt:-) Tror han är en riktigt bra kompis som verkligen uppskattar sina vänner för den dom är och som liksom visar att dom betyder något för honom. Är väl annars ganska vanligt att killar i den där åldern bara ska va coola och häftiga men han verkar verkligen kunna visa känslor. Märktes tillexempel då elias öppnade sina paket, Thedde blev lika glad han som Elias och kom med positiva kommentarer som" Skitsnyggt", "passar dig perfekt, du kommer bli en riktig brudmagnet", Haha! Klok kille för sin ålder och han gav verkligen ett jätte positivt intryck på så kort tid!Väluppfostrad gosse så sug åt dig och var stolt!
KRAAAAAAM

Jag är jätterörd......TACK, det är precis såhär jag vill att mina barn ska bli uppfattade. Då måste vi ju någonstans ha lyckats!! TACK tjejen, du gjorde min annars så fruktansvärt trötta dag!!!

Kommentarer
Postat av: Malla

Det där visste du ju redan.. Men visst är det najs att få höra det även från andra.. Gud/run vad glad ungen kommer bli när du läser!



Pok



Mallasötärhanocksåbralla

2009-03-19 @ 13:30:02
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Åsa Thiger

Att se sina barn uppföra sig bland folk, att se de bemöta andra med respekt är det bästa betyget man kan få som förälder skulle jag tro! Att själv se det är väl inte så svårt kanske, man älskar ju sina barn och ser på de med andra ögon än andra runt omkring en men att få höra det från någon är helt underbart! Då får man det liksom bevisat på något sätt att man har gjort ett jävligt bra jobb! Vi formar ju faktiskt våra barn och de tar ju efter en hel del hur VI är mot våra medmänniskor så detta gäller ju faktiskt inte "bara" Thedde utan även dig. Hur du är mot människor i din omgivning, han ser ju det och lever nog mycket efter det. Ah massa snicksnack och skapligt osammanhängande detta men du fattar vad jag menar va?? Du är en bra människa och en supermorsa helt enkelt, och snygg er ru oxå ;) och ungarna dina är helt underbara!



Kram på re gumman!

2009-03-19 @ 13:40:37
Postat av: ulrica

... det är ju inte direkt någon hemlighet att det är precis så som både Tedde och Elliot är.

Även fast Tedde inte går i Thomas klass så kände sig Thomas väldigt välkommen till fotbollsklass igår pga Tedde som "tog hand om honom" på rasten.

2009-03-19 @ 13:40:44
URL: http://ulrica.org
Postat av: ulrica

Försvann min långa kommentar?? Nåja.. det hon skriver är sant.. tänkte bara säga det..

2009-03-19 @ 13:41:41
URL: http://ulrica.org
Postat av: Nina

Guuud va gulliga ni är...nu blev man visst rörd igen! SNYFT.... TACK!!

2009-03-20 @ 08:40:22
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback