SHOW MUST GO OOON!!

Inatt vaknade jag sömndrucken på soffan kl. 01.49..... Milo och husbandet hade gått o lagt sig och lät mamma ligga o slagga helt utslagen på soffan. 4 timmar i sträck.... vad säger ni om det?? Vilket LYX!!! Det första jag gjorde var att kolla vimmelmammans blogg, inget svar egentligen som sa nåt! Dom vet fortfarande inte så det blir en opertaion för hennes del! Fortsätter att hålla tummar...

Ni vet det där med att jag skrev på hemsidan om Theddes mobil. Såklart vill ju folk tala om hur jäkla puckad man är som lämnar sina saker i ett omklädningsrum..... MEN jag kan fortfarande inte fatta varför folk inte kan skilja på ditt o mitt! Att man bara kallt går o rotar i nåns ficka o snor nåns mobil.... vad är det för jävla IDIOTER???

Urklipp från gästboken:


















































Aja...för min egen skull känner jag att jag måste släppa det där nu!
Polisanmälan och mer kan vi liksom inte göra, kan ju inte ta bilen o åka runt o leta efter en silverfärgad W880i. Kanske stoppa några suspekta ungdomar på stan o muddra dom! Kanske t.o.m klappa till dom lite på käften bara för skrämma upp dom.

Risken är väl att det då blir en polishistoria av det hela.... och då inte till min fördel.....

Kommentarer
Postat av: Malla

Jamen då så! Vi kan väl ställa oss i skamvrån, med dumjävlastruten på.. Jag skulle också kunnat gjort som du/ni...



Att få ha sina saker i fred verkar ju vara omodernt.. Vad fan är problemet? Ge fan i andras saker!



Pok



Mallatrorpåärlighetbralla

2009-03-06 @ 08:45:15
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: mallis in real life

Man blir sjukt frustrerad när sånt här händer. Att inte folk kan skilja på mitt och ditt. Va faaaaan?!



Vi har haft massor av inbrott i vårat område och det är riktigt otäckt. De går in och snor allt som går. Ska vi behöva ta med oss alla värdesaker i en påse vart vi än går? Dumheter.



Kram och göttig helg på dig

2009-03-06 @ 08:57:42
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Garbo

Jovisst ska man ha sakerna under kontroll,dvs inte lämna i ett omklädesrum men å andra sidan borde man lära sina ungar vad som är rätt el fel kan man tycka!??

Trist e det i vart fall.

Trist att samhället ser ut såhär att man faktiskt inte kan lita på människor.

För så är det ju.



Och som du säger ungar gör inte som man säger heller,dom svara kanske ja och man tror dom hört men så i sekunden efter så händer nått roligare och då glömmer man och det gör dom även som tonåringar eftersom den såkallade disträ-heten breder ut sig fullkomligt ;)



Hoppas ni får napp.

Kram o ha en fin helg.

2009-03-06 @ 08:57:45
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: pangis

Ja även om han nu glömde den i jackan så är det ingen rättighet att gå och muddra andras jackfickor.. som förälder skulle jag inte vilja att mina barn stal något hur glömska de än är! Hoppas ditt upprop gör susen!

2009-03-06 @ 10:33:26
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback