Jag ska springa tjejmilen!



Javisst vet ni! Jag ska springa tjejmilen hade jag tänkt! Ja, springa hela milen är väl mitt mål. Nån tid är väl inte och snacka om! Helt galet detta men jag har ju gått och tänkt på det här ganska länge, en skön sporre att ha och sukta efter i viktminskningen. Tog upp det med tjejerna från mammagruppen, jamen tror du inte på fasen att dom är några som ska göra det.

Så nu ska vi "träna" till tjejmilen, 3 kvällar i veckan spring/går/joggar vi i spåret, vi ska väl försöka peppa varann i det här nu. Jag fortsätter mina morgonpromenader ändå hade jag tänkt.

Nu behöver jag ett par schyssta joggingdojjer som orkar bära den här kroppen utan att det känns som knäna ska lossna! Det intressanta i det här är väl hur länge det kommer kännas som att ärslet är på väg att hoppa upp på ryggen när man joggar! I LET YOU KNOW!! :) Vem vet, känslan kanske är permanent nu.....

WISH ME LUCK!!! Den 30:e augusti 2009 kl: 12.00 står jag beredd! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Guud va du é spänstig och duktig tycker jag!!! Lycka till!!

2009-06-22 @ 14:56:35
Postat av: Elin

Ja, nu e det bara å köra hårt om vi ska ta oss runt! Köpte nya dojjor förra veckan. Premiärtur om 15 min...

Syns på onsdag.

Kram

2009-06-22 @ 17:49:35
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har alltid varit så avundsjuk på de som "kan" springa för det kan verkligen inte jag ;)flåsar som en flodko redan efter några meter och inget flyt i fötterna lyckas jag få heller...Så spring för mig också så ska jag tänka på dig under tiden :)

Kram

2009-06-22 @ 21:26:06
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Nina

Johanna: Spänstig, hahaha... nej du. Snarare kylskåp! TACK tjejen för lycka till:et, det kan behövas!



Elin: Onsdag it is!! :)



Johanna: Jag springer nog rätt likadant som du, men flodkor vill oxå springa tjejmilen! ;) KRAM

2009-06-23 @ 09:14:35
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vad roligt! Jag ställer också upp i år! har sprungit med min mamma 4 ggr förut så nog ska man klara detta år också! Fick skippa förra året dock eftersom jag var så gravid och inte hade flås att ta mig runt så lång sträcka!

Lycka till med träningen!!!

2009-06-23 @ 09:40:24
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback