Tamdidadamdaaaa....

Helt plötsligt tar en nny vecka fart o jag hänger fasen inte me för fem öre. Aja, i´m just going with the flow......

Helgen har bestått av himlans massa firande av alla hjärtans dag, har nog aldrig firat den så mycket! Som jag skrev i förra inlägget blev det ju liten najs middag med husbandet i lördags kväll..... mmmmmm. Gud, härligt som tusan... att bara sitta o n juta av mat, dryck helt i lugn o ro o samtidigt hinna prata klart våra meningar. Det är fasicken inte så jäkla ofta numera.... Vi träffade dessutom en jobbarkompis och hans tjej på samma restaurang, vi satt vid varsitt 2 bord o snackade med varann fast vi satt en bit bort...hur jävla drygt som helst kom vi på så vi avslutade middan o drog vidare till en liten pub bredvid istället. Vi var hemma i god tid och hade inte ens ont i huvudet dagen efter. Det kanske man inte får av 2 glas vin och en mellanöl...värre var det nog för husbandet! :)

Det satt en del andra par där o käkade kärleksmiddag. :) Ett par hade nog bråttom till melodifestivalen då hon tjejjen kastade i sig sin efterrätt så hon blev alldeles choklaig runt munnen. Ett annat par pratade inte med varandra över huvudtaget.... what´s up with that?? Fy fan, husbandet måste lova mig att vi aldrig får det så??+ Det ser så tragiskt ut på nåt sätt.... jag hajjar om man inte sitter o snackar sönder varann men nåt måste man väl ha att säga???

Aja.... i alla fall så blev Thedde O Elliots pappa som blev barnvakt. Svärmor insjuknade i influensan så det blev ingen höjdare det..... Jag som lever i den här konstigt fantastiska relationen med barnens pappa och husbandet o milo kan fan inte va gladare. Hoppas det kan fortsätta så den dagen han träffar en ny kvinna.

Hmm.. just ja, jag fick en till present.

En skön grön plattång! Den andra jäkeln behagade att paja....
 


Veckan bjuder på sportlov för kidsen, de är hos sin pappa men eftersom jag är hemma under dagarna hittar vi säkert på nånting att göra... Förslag emottages gärna?! :)

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Fru P

Åhh. Gulligull. Alla Hjärtans. Lyckliga par. Pussinuss.



Nä jag e inte bitter ;-)



Härligt att du haft en bra helg gos.

2009-02-16 @ 12:42:04
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback