En rättelse!!

Nej men för helvete.... jag måste ha uttryckt mig riktigt skitdåligt i förra inlägget! Nåt framgick inte ordentligt.....

JAG HATAR OXÅ DESSA REG SKYLTAR TILL BARNVAGNAR. Herregud.... jag tror jag är motståndare nr 1 i Sverige till dom.... tror nästan jag ska starta network på facebook mot dessa regskyltar. Sååå mycket odiggar jag dom. Sen att andra gillar dom är en helt annan femma.... inte jag dock!

Det jag menade var ju att det finns vissa småmysiga prylar med namn på... ska uttrycka mig klart här. En "Mina vänner" bok md ens namn på, en söt nyckelring, ett pennskrin har jag sett som var riktigt coola....svarta med stjärnor på och sitt namn.... det var dom namnen som var Mikael osv. Det hade jag säkerligen kunnat köpa till Elliot tex... men det namnet verkar va för ovanligt! Eeehh....

Så nu tror jag att jag rett ut det! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jamen du som e så duktig på att pyssla varför köper du tex inte en mugg och målar den som du vill ha den m namn o så på...eller nått annat skoj att rita på :)



/Valentinkramar från garbo on the job

2009-02-14 @ 09:08:13
Postat av: Nina

Åh.... ja du gumman, om jag bara hann så! :) Kram

2009-02-14 @ 09:30:54
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback