GRAND MASSIVE




Från inspelningen....

Känner att jag måste berätta lite om vad som händer runt mitt husband just nu.

Det här med hans nya band då. Det gamla bandet la ner, totalt. Mycket pga av bandmedlemmarna en efter en tappade motivationen. Spiken i kistan kom nog när husbandet skulle bli pappa, han kände att det inte längre fanns någon tid och lust till att satsa på ett band och med allt vad det innebar. CAVUS gick i graven i somras.

Efter en tid blev husbandet kontaktat av ett tyskt band som hört talas om honom och hans sång. Sedan har ju husbandet en äldre bror som oxå spelar i band och redan är lite "känd" i Tyskland, de kände till honom. De hade 5 låtar klara och ville ha text och sång till, kunde husbandet fixa det??? Mitt i allt med kommande bebis och allt. Ner damp 5 tomma melodilåtar. Han blev klar precis innan Milobebis föddes, skickade över låtarna och bandet blev eld och lågor. Jochen som är gitarrist i bandet skickade över kärleks- och helgonförklaringar till husbandet ;) Den där Jochen verkar vara galet härlig som människa!

Nu har bandet fått förfrågningar från både TV och radio om spelningar. Jochen, som oxå äger ett skivbolag, har grymt med kontakter. Häromdagen fick husbandet då ett mejl där Jochen erbjöd oss, hela familjen alltså, flygbiljetter, boende....RUBBET bekostat av honom bara vi kom ner till Tyskland så att detta kunde bli verklighet.

I höst är det tänkt att vi ska åka ner! Det här är så spännande. Va? Jochen har oxå familj, de fick en liten flicka på min födelesedag som heter MILA. E inte det lite festligt??

Så, så ligger det till. Jättespännande är det. Blir det inget större så är det ju ändå rätt häftigt o ha spelat i TV och radio i Tyskland. O tänk OM, OM, OM det blir något större av det hela. Då får ni följa mig i bloggen när vi är på turné, eller inte. Jag kanske sitter här bitter med hängpattar och papiljotter i skallen när husbandet är på turné o steker unga snygga groupies! :) HJÄLP!!

Vill ni kolla lite på bandet så kan ni se dom när ni klickar här!

Kommentarer
Postat av: Garbo

Får bli den förste att gratulera,nice coolt och riktigt heavy! :D

Det kommer gå bra känner det på mig,tror inte du behöver oroa dig för husbandet han tycks galet kär i sin lilla fruga :)



(Massa GrattisKramar)

2009-04-20 @ 08:24:35
Postat av: pangis

Japp..DEt här var häftigt.. Jag håller tumarna för husbandet och hans snygga "groupiefru" :-) Krm på der

2009-04-20 @ 08:56:23
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: ulrica

Jag håller alla tummar för att det går vägen för Tony!

2009-04-20 @ 09:57:50
URL: http://ulrica.org
Postat av: Malla

Coolt!



Du kan vara helt lugn megabejb.. Skulle det hänga för många groupisar runt husbandet... Så vet du att "AB Hönshuset" kommer.. Va fan ska man annars ha bloggisar till?



Hahha... Ser framför mig hur vackra Nina skrider fram med hönsskocken efter sig... Kacklandes och häcklandes... Vi kommer sopa banan med varenda lite jävla groupie.. Hajja! ;-)



Alla tummar för husbandets karriär!



Ps.. Måste skryta lite.. HA (sonen) har varit på turné hela helgen.. 9 fucking spelningar.. Mamma mallig!??! Äsch! ;-) Ds..



Pok



Mallahönapönabralla

2009-04-20 @ 21:44:19
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Nina

Men ni är väl för gulliga!!!! rodnar



Jag hoppas o håller tummar att mitt husband får lyckas, tänk.... i´m o rockstar wifey! :) Det vore nåt det...



Malla: DIN SON??? Oj va häftigt... vad spelar han, vilket band, 1000 frågor!!

2009-04-21 @ 08:55:33
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback