Veckans att göra....

En sån vacker bebis jag fick ha i min famn igår, hon var så söt så det gjorde ont i mammahjärtat.....såklart grät jag en skvätt! Såå typiskt mig.... Det bara känns så fantastiskt att hålla ett alldeles nytt liv i famnen, en människa som är helt fullbordad, perfekt och redo för världen. En människa som bakats där inne i livmodern..... bakats att klara alla påfrestningar, att använda alla sina organ..... Piuh, det är nästan för mycket att tänka på!

Min bebis bakas ju fortfarande....igrå kväll hade jag dock lite "värkar".....kan tro att de var förvärkar! Fick några med 10 minuters mellanrum. Måste vara att detta är tredje barnet...allt blir väl värre då kan jag tro! Allt kommer liksom tidigare....
Han får gärna vara kvar nån vecka till..... men sen gör det inget! Kom ut ba!!

Jahapp, vad händer i veckan??



Måndag: Jobba sen LUUUUUUGNT.....
Tisdag:   Jobba. Besök på BB, husbandet vill nog se ett sånt rum och jag har ju som sagt glömt bort allt!
Ondag:   Jobba halvdag. Innebandyträning med föräldramöte efteråt.
Torsdag: Ledig. Föräldragrupp
Fredag:   Ledig och SLAPPA
Lördag:   Match med grabbarna
Söndag: SLAPPA

Jag har avancerat till 3 slappardagar denna vecka. Min barnmorska sa att jag skulle ta o lugna ner mig lite.... okej sa jag.... :)

Kommentarer
Postat av: pangis

Din barnmorska hade rätt.. dags att börja cocoona lite.. inför förlossning och allt.. Kram på deig!

2008-10-13 @ 08:18:21
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Garbo

Spännande! :)

2008-10-13 @ 09:08:02
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Visst är det helt underbart att håla i nykläckta bäbisar...men längtar ju knappast mindre efter sitt eget lilla troll då...



Passa på att slappa så mkt du bara kan! jag försöker men det är svårt...finns ju alltid en massa att fixa med här hemma...

2008-10-13 @ 09:50:49
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback