Veckans "ATT GÖRA" lista....

Jaha... då börjar min låååånga arbetsvecka :) 2,5 dagar... piuuuh!

Men vore ni lika tjocka som jag så skulle ni tycka det var alldeles tillräckligt o jobba o streta en halv vecka. Kollade precis min kalender.... denna veckan bir nog ganska tuff ändå. Fullsmetat heeeela veckan.



(  ) Profylax
(  ) Målvaktsträning för flickor -96
(  ) Fira husbandet som fyller hela 28 år
(  ) Baka till husbandets kalas
(  ) Föräldragrupp
(  ) Samtal på skolan med Thedde
(  ) Elliot ridning
(  ) Thedde innebandyträning
(  ) Barnmorsekbesök

Ja... så vem hinner vila??? Hur ser era veckor ut, brukar ni ha fullsmetat??

Kommentarer
Postat av: Cian

Min vecka är lugn..Ett möte onsdag kväll med styrelsen..thats it..

Jag är trött ändå och jag fattar inte hur du orkar höggravid som du är..



Pöss på dej

2008-10-06 @ 07:44:27
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Garbo

Min vecka som följer:

Idag ledig men ska röjja på övre plan.

Tisdag jobbe och då ett helt dygn.

Onsdag kväll hemåt jag går...

Torsdag kvällsjobba till 21

Fredag ledig!

Lördag går till jobbet och kör ett dygn..

Söndag kväll hemåt jag går...



Inga fritidsprobelm med andra ord då varje lucka går till vovvana :)



Pözz gumzan!

2008-10-06 @ 08:44:24
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Nina

Cian: Skulle lätt byta vecka med dig eftersom jag känner mig lite sliten... Kram



Garbo: Oj, ja du har oxå o stå i ju gumman... men då går ju veckorna lite fortare som tur är :) KRAM

2008-10-06 @ 09:22:24
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: ulrica

Äsch, Nina.. det där var väl inget :)).

Förutom heltidsjobb och sånt där vanligt som laga mat och städa och så... och att Micke ska jobba över varje kväll den här veckan...



Mån:

Hålla data/bloggkurs för ett par damer

Hålla fotokurs för ett gäng tjejer

Thomas innebandyträning



Tis:

Thomas fotbollsträning

Jag på kurs

Jag tränar på gymmet



Ons:

Thomas innebandyträning

Fototräff på Mosebacke i Stockholm

Viktklubbsträff i Västerås



Tor:

Hålla i scrapbookingkurs heela kvällen



Fre:

Träna

Baka och städa inför lördagen



Lör:

Denise fyller 17, släkten kommer. Ni?

Jag åker på tjejkväll när Denise släpper iväg mig.



Sön:

Träna.. för övrigt faktiskt helt leeeedigt :)



VARFÖR ser det ut så här varenda jäkla vecka????







2008-10-06 @ 09:40:08
URL: http://ulrica.org
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback