Förvärkar!!!



Gårdagen började i vår säng, med "lådsaspappe" frukost på sängen.....

Ja, sen vet ni ju resten eftersom det var farsdag. Fladdra o for runt i vår lilla kommun.



Idag står det "hämta bil" på kalendern. Vi plockade ur vår gamla igår och ärligt talat så känns det ju såklart lite vemodigt. Som Thedde sa: "Ja, PER (vi kallar honom Per efter hans registreringsnummer) har ju skjutsat oss till skolan flera flera gånger så det e klart man kommer sakna honom oxå...."

VET NI????


Igår kväll hade jag lite värkar..... det må vara förvärkar men jag hade 20 minuter emellan under hela kvällen. Halv 12 gick jag o husbandet till sängen och han fortsatte klocka...... kände att det liksom inte var nåt "drag" i dom så jag somnade vid 12. Sovit oroligt inatt.... vaknat hela tiden, haft ont överallt och sen drömt massa mardrömmar. Vaknade såklart råtidigt, nu på morgonen har jag bara liiite mensvärk av o till. Inget man gör barn på... SUCK, dessa fröväkrar gör ju att ett litet hopp tänds för att man ÄNTLIGEN ska få åka in o föda!!

Jaja..... vi pinnar på o hoppas att det sätter igång snart! 14 dagar kvar idag.... så nu kan det ju smälla till när som helst!!! Nu ska här göras frukost till la familia! Barnen åker till sin pappa idag så då är man lite ledsen i hjärtat oxå....

Puss o ha en bra måndag allihop!


Kommentarer
Postat av: Garbo

Shit va spännande! Håller tummarna då´ra att lille Milo sätter fart.



/Kram

2008-11-10 @ 08:48:16
URL: http://garbo.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback