Fars dag och inkontinens....

Gomorron.... vaken sen 5. Gääääääääääääsp....

Ja min sömn är ju som den är nuförtiden, jag sover många timmar men vaknar stup i kvarten av alla möjliga saker. Är det inte mina höfter så är det Milo i magen, är det inte Elliot som kryper ner vid mina fötter så är det kattfan som ska ut eller in eller ha mat. Sen ska jag vända mig oxå vilket inte alls är så lätt som för er andra....

Igår var en hektiskt dag, ner på stan o införskaffa farsdag presenter. Tror ärligt talat att under min timme på stan så fåragade typ 15 pers när jag skulle ha EGENTLIGEN!? Fy faaan, e jag bara en stor jävla mage nu?? Jag har ju faktiskt ett huvud oxå som rymmer andra svar än: "24:e november men det kan ju bli när som helst nu!"
Men jag bara ler o svarar snällt medan jag kokar inombords! :)

Sen var vi på match med Thedde, vi förlora med 8-3.... jag hade dock (med tanke på bortfallet av spelare) förväntat mig torsk med tvåsiffrigt, så jag är faktiskt nöjd och oerhört stolt över grabbarna. Som vanligt gapa jag så jag nästan kisas på mig.... aja.... INKONTINENT BRITTA MED LÄCKANDE F...... nääää skoja bara hahahah..... :)

Idag är det ett himla farande runt halva kommunen, först ska Thedde spela innebandy med grabbar som är ett år äldre än han. Då måste vi ju kolla.... sen ska det fikas och ätas för glatta livet!

Vore det inte fint att få bebis idag, på farsdag o allt?? Men.... det blir det inte.... har bara lite mensvärk till o från. Inte fan föder man barn på lite mensvärk....

Grattis o kramar till alla pappor därute! Kom ihåg att tala om hur mycket de betyder för er!!

Puss o ha en trevlig dag!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback