Designer shoes favorites....

När man är gravid så går man allt mer sällan omkring i high heels.... jag som GÄRNA sanvänder det då jag är så kort! Nåt jag saknat denna sommar är just o få klickklacka omkring i ett par ursnygga high heels...tänk, till ett par stuprörsjeans o nån snygg top till!! AAAAHHH..... *saknar* Medans kan man ju njuta av bilder.....

Varför inte köpa, om man får råd.....

Ett par ursnygga ALEXANDER MCQUEEN`s





Eller ett par "helt i min smak" Christian Louboutin





Vill man ha det lilla extra smäller man till med ett par Charles David



Ytterligare ett par Louboutins...... varför inte i lite mer BLING BLING stuk





Jessica Simpson kan lite annat oxå.... URSNYGGA  STÖVLAR!!




SUCK....... *DRÖMMER*

Kommentarer
Postat av: Malla

Men Ninisen... Köp dessa underbara skor.. Allihopa. Sätt dig i värsta fåtöljen.. Bli uppassad av alla killarna.. Det vet ju varenda människa att det inte går att gå HH när man är gravid... Men man kan sitta... Med asläckra HH... Går skitbra! Sitt där och vicka på fötterna och var läcker... Bara! Det är du värd! Du har ju en guldklimp i 3D format att värna om...



Pok



MallafickhasugsbegärpåHHnu!



2008-08-27 @ 13:39:50
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Nina

Åh Malla, det lååååter helt underbart!!! Ja....katching ekar det i kreditkortet bara.... :) Vore så hääärligt, en vacker dag säger jag bara....DÅ JÄKLAR!!! :) Då ska jag få varenda pjuck jag vill ha..... PUSS

2008-08-27 @ 13:55:11
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Kathy

Hello,



Do you mind if I link to your website?



Thanks.



Kathy

2010-03-29 @ 06:09:30
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback