Nindigos RUM brädor









Lite färdigställt från mitt inspirationsträd. Började med svarta med
vit text. Är lite insnöad på det just nu, tycker det är fint med den
kontrasten som blir med svart och vit text på.


Jaha, det är FREEEEEEDAAAAAAAAAAG!!! Love love love it. Dock så är jag totalt slut, urlakad, utpumpad och seeeg. Jag tror att jag tränat lite mycket denna veckan samtidigt som jag varit ganska så strikt med min LCHF. Då känner man sig liksom som ett urskitet päron.

Må: Prommis
Ti:  Cykla och innebandyträning
On: VILA
To: Prommis och innebandyträning
Fr:  Prommis

SÅ blev min träningsvecka. Har beslutat mig för att vila över helgen (behöver det) för att nästa vecka kommer att se ungefär likadan ut men då är det även cup med flera matcher på lördagen. HUA. Men vi hoppas att döfläsket får sig lite genomkörare under dessa veckor.

Jaha, det här är ovanför då. Igår fick jag fram lite från inspirationtsträdet som sagt. Nu ska jag ta hem allt och pimpa hemmet med och se hur det ser ut IRL. Det är egentligen då man ser hur saker kommer till sin rätt. Därför är det så kul att besöka hem där mina alster finns för det är då jag verkligen ser hur dom gör sig och så får jag oftast ännu mer idéer. Dom lite smalare brädorna är tänkta att hänga lite varstans- Dörrhandtag, på en hylla, på en krok i köket eller på fönsterhandtagen. EN fin detalj. Välkommen brädan ör ganska så stor och passar utmärkt som första anbllick i en hall t ex. Ska fortsätta lite idag igen och även göra klart lite beställningar.

Först ett stoooort glas vatten!


Kommentarer
Postat av: A

Vilka fina grejer du gör!!!

2011-05-07 @ 10:00:14
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback