Nya produkter!





Lite nytt i pysselverkstaden! Stjärnan och tavlan har ni ju sett tidigare
men nu i lite nyare tappning. Nytt typsnitt bl a. 


Torsdagen är här och stora förändringar har skett. Jag kommer att gå in på dom lite mer senare. Som ni ser ovan så har det hänt lite nytt i min pysselverkstad. :) Pysselverkstad, låter lite Emil i Lönneberga över det hela.... I alla fall, det börjar ju faktiskt lida mot jul! :D Ja, alltså vi är i mitten av september och snart är det oktober. I november börjar julhysterin så att sååååååååååå länge kvar är det inte.

Jul betyder att jag måste börja tillverka lite prylar igen. Det brukar kunna bli hysteriskt kring jul för min del. Nåt nytt jag nu ska börja med är att jag ska börja med homepartys. Ni vet som ett tupperware party....fast jag kommer vara mycket roligare! :D Jag kommer dit och dukar upp mina prylar, tänder en massa ljus och slår på mysfaktorn med allt jag har att erbjuda. Sen fixar värdinnan lite mys i form av nåt att äta och dricka, kan oxå vara en enkel fika..... Vill man sedan handla nåt så gör man en beställning, värdinnan får (som tack för hjälpen) välja något ur mitt sortiment.

Jag har mycket NYTT på gång så det känns faktiskt väldigt spännande! Pappa, som har lite mer tid nu, ska hjälpa mig att framställa mina nyheter. Nå slags prototyper som jag kan visa upp. Jag har skallen full av idéer och måste få ut dom i nya produkter.

Är det så att DU är intresserad av ett sånt homeparty är det bara att -----------mejla mig! Klicka bara på mejla mig så kommer ni direkt till min mejladress! Det är inget köptvång på dessa homepartys. Passa på att samla ihop lite polare och umgås! :) Kanske bara för att dricka lite vin en kväll... så kan man slå ett litet öga på vad jag har för prylar. OBS: Jag dricker oxå gärna VIN! :))))

Kommentarer
Postat av: husbandet

Du är så jävla duktig.. Puss

2010-09-09 @ 10:23:57
Postat av: ulrica

Vore skitskoj att ha ett sånt homeparty.. och det vill inte säga lite för att vara jag, jag har i alla år frekvent vägrat att hålla i homepartyn och har faktiskt ALDRIG haft något hemma hos mig :).



Och du.. en sak tänkte jag be dig.. om du ska stå på nån mässa eller något liknande som ni gjorde förra året uppe vid Bilkompaniet.. kan inte jag få en chans att vara med då och göra lite reklam för fotograferingar?



Kram Ulrica

PS! Jag har inte glömt stämplarna, jag letar som en jäkla galning här hemma för jag VET att dom ska finnas :)

2010-09-09 @ 17:56:28
URL: http://www.fotografulrica.se/blog
Postat av: Heli

Kul med homepartyn...du har ju bra o fina produkter så det kommer nog gå fint :-)

Hoppas jag är nere nån gång när det är ett party...jag kommer mer än gärna!

Trevlig helg!

2010-09-10 @ 09:19:35
URL: http://idrottsgatan.bloggplatsen.se
Postat av: Nina

Söta bloggläsare man har!!! ♥ Ni är bäst....



Ulle: Ingen panik, jag har lite att börja med men skulle gärna ha lite andra stilar så leta på! ;) Puss



Heli: Jaaa, ja men då passar vi på att ha lite party när du är i hemtrakterna, morsan kanske kan ordna en?! KRAM

2010-09-10 @ 10:06:06
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Tina

Du är så duktig!!

Jag gillar ju också att pyssla och ha mig, men syr mest. Det är rogivande att få vara lite kreativ då och då. Hihi!!

2010-09-10 @ 11:38:57
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback