BUSY

Men hallå där alla sockepullor!

Herregud, vad hände med den här dagen... JO, jag har haft häcken full och inte ens hunnit öppna laptopen idag.

03.45 VAKNADE
06.00 MÅLANDE EN VÄGG
06.30 ÅT FRUKOST
07.30 HÄMTA ELLIOT MED SKIDGREJER, SKJUTSA TILL SKOLAN
08.00 KASTAR MIG IN PÅ GYMET
08.30 FÅR EN GENOMGÅNG PÅ GYMET
09.15 HEM, SNABBDUSCH
09.30 ÖPPNA FÖRSKOLAN MED MILO & HUSBANDET
12.00 MOT VÄSTERÅS FÖR ATT BYTA LISTER SOM VI KÖPTE FEL I FÖRRGÅR :(
13.30 HEMMA IGEN, LAGAR LUNCH
14.30 MÅLAR FÄRDIGT GARDEROBEN UPPE
18.30 ILAR TILL INNEBANDYTRÄNING
19.45 HEMMA IGEN EFTER INNEBANDYN

HEKTISKT...INTE SANT???

O här sitter jag nu dåra. Fan man får liksom dåligt samvete när man inte skriver ett inlägg på en hel dag, tänk så det blivit efter så många års bloggande!!?? Jag började ju blogga 2005 liksom! Det är 5 år sen.... sen har man varit olika mycket aktiv under årens lopp och byggt upp den som ett skötebarn. Man måste sköta om den på nåt sätt, annars så står den ju bara här helt ouppdaterad och ingen vet var jag håller hus! :)

Ska väl bänka mig i soffan nu, jag har 9 points kvar som jag måste slå ihjäl på nåt sätt. Det blir nog nån god grov smörgås med light philadelphia ost på, massa gurka, lite tomat och sen toppar jag med italiensk salladskrydda uppepå det! MUMMA MUMMA!

Ska ladda för Anja nu... Puss på er alla!




Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback