♥♥♥ Alla hjärtans dag närmar sig ♥♥♥

Hyvää huomenta!!! (= god morgon på finska)

Hoppas ni mår bra denna torsdagmorgon. Själv har jag fullt upp denna dag. Jag har mycket och fixa kring tavlorna, det vankas ju som ni vet  ♥♥♥ ALLA HJÄRTANS DAG ♥♥♥ på söndag och många har kul nog valt att ge mina tavlor i present till varandra.

 Åh jag älskar såna här trraditioner som ♥♥♥ ALLA HJÄRTANS DAG ♥♥♥ även om många tycker att det är ett försäljningsknep och något onödigt uppsjåsat dravel. Det tycker INTE JAG! En sån traditon som att komma ihåg kärlek och varandra en dag per år KAN VÄL BARA INTE VARA FEL?!

Det stora problemet är väl bara vad man ska köpa till sina nära och kära. En del väljer att köpa nåt till sin kille/tjej, en del ger även barnen nåt kul och så kan man sträcka sig till både föräldrar och vänner. Själv är jag en sån som gärna ger till kärleken, barnen och mina föräldrar. Inget stort bara nåt litet som visar själva gesten...

I år vette tusan vad man ska hitta på?!? Jag har inte hunnit klura på något än, eller egentligen så har jag det. Jag vet vad jag ska ge till husbandet i alla fall.... barnen ska få lite smått & gott, det är mamma och pappa jag skulle vilja komma på nåt litet men klurigt!

Här är i varje fall lite som jag klurat på till samtliga....sen får vi se vad blir....



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback