FRIDAY



Det är fredag kväll/natt. Åtminstone är det natt för mig nu, jag somnar
tidigt i vanliga fall. Om man tittar på mina ljuslyktor jag har på
vardagsrumsbordet ser man att dom ser lite kladdiga ut. Milo ÄLSKAR
att leka med dom. Jag diskar dom 3 ggr i veckan. :)

Vi kom hem för 45 minuter sen. Thedde har haft avslutning med sitt "andra" innebandylag. Han spelar ju även med ett lag som är 1 år äldre än honom. Därav får vi föräldrar gå på fler avslutningar. Husbandet fick vara med och spela innebandy med föräldralaget. Dom fick spö med 5-0. Jag kunde inte vara med pga av min förkylning, himla typiskt det där! :( Men mat fick jag vara med och äta i alla fall....och 1 glas vin fick jag oxå! Jaha, veckan är äntligen slut och det har vart en tuff arbetsvecka. Nya kampanjer och mycket nya intryck. En välbehövlig helg väntar nu. Imorgon kommer våra vänner från Bålsta på besök. Vi ses sällan.... MYCKET sällan. Maria, som är en av mina bästa vänner, har precis som jag nyligen börjat jobba så vi har mycket tid att ta igen. Vi har inget annat liv än jobb och familj just nu så då kan en kväll med middag och vin vara räddningen för att gå igenom allt som hänt. Tur att våra karlar går bra ihop då ;)

Nu ska jag slänga mig i soffan och glo på burken en stund. Kanske titta på min SJUKT svullna mage oxå. Mensen anlände som ett litet fint brev på posten och med det följde en mage modell = gravid i 6:e månaden. Den är typ gravid i 4:e i vanliga fall. DAMN!!! Aja.... shit happens. Det går över snart. PMS:en var inte alls farlig denna månad, det betyder oftast att nästa blir "A LIVING HELL!!!" Men, det är en HEEEEEL månad kvar till dess!

God natt sötisar! ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

lite om PMS.. Ifall det blir värre och värre...

2010-04-17 @ 16:56:16
URL: http://www.kvinnoteket.se
Postat av: Nina

Ska kolla direkt ;)

2010-04-18 @ 09:52:26
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback