What to wear on Saturday?

Vet inte om ni känner igen er men när man väl ska på nåt så börjar man ju så smått att planera kläder redan 1 vecka innan man ska iväg! Man har klart i sitt huvud vad man skulle vilja ha på sig men oftast så kommer man knappt i närheten av vad man faktiskt tänkt sig. Satt o kika på H&M:s sida igår och tyckte jag helt plötsligt hittade massor jag hade kunnat tänka mig. SYND bara att grejerna inte skulle hinna hem i tid så jag fick liksom glömma det....

Sååå... nån som vet om det finns i butik??? Toppen åtminstone..... de andra går väl o fixa ändå. Gillar dom där blanka tajtsen, det är lite rock över dom o det gillar ju jag förstås!





Kommentarer
Postat av: Cian

toppen är jättesnygg men lite genomskinlig så linne under är att rekommendera ;)



Jorå de finns i butik och kombon du har satt ihop är skitsnygg :)



Pöss

2009-09-23 @ 10:11:49
Postat av: Nina

WIEEEEEEEEE CIA!!! Då måste jag åka o kolla.... säkert slut i butikerna i närheten av mig :( Detta ska undersökas! :) PUSS

2009-09-23 @ 10:31:29
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback