Inspirerad av FOKI




I fredags hade The Voice besök av en bloggare som kallas för FOKI, en liten söt tjej som är född i Thailand och som precis fyllt 18 år. Husbandet blev väldigt inspirerad av hennes medverkande på TV och ville vara bloggaren TOKI för en stund. :)

Nu har jag vart in och kikat på Fokis blogg och den är faktiskt riktigt bra. Hon har en hel del roliga inslag från världens alla prylhörn! Värt att titta in..... dessutom vann hon 3 hela Bloggawards i helgens bloggtävling! Söt tjej och jag tror att husbandet är ruggigt avundsjuk på henne!

Kommentarer
Postat av: The Johanssons

Du är verkligen JÄTTEFIN i lugg Nina , makalöst !!! Eftersom jag fortfarande lever i pulverträsket så är ju en av mina nya hobbys att porrsurfa (matsurfa) så du får jättegärna berätta Exakt vad som stod på tapasmenys ;-)



Kram

2009-10-19 @ 11:29:14
Postat av: eriika

hahahah :D

2009-10-19 @ 13:05:32
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Verkligen helt jävla underbar! Skönt att han kan bjuda på sig själv sådär!



kramis

2009-10-19 @ 15:06:20
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback