Grattis Katrin Zytomierska

Har precis tittat lite på THE VOICE! Där fick jag se Katrin Zytomierska, hon är GRAVID!!!! Alla alla tecken skriiiiker ut det...stora bröst, lite svullna läppar, en storskjorta och ögonen får det där konstiga skenet.

Hon har ju gått och blivit mycket snällare. Hon har visat fina mänskliga drag och beter sig precis som man gör när man blir gravid. Man blir lite moder Theresa, det har jag blivit med alla mina barn. Jag har nästan haft svårt att prata om snusk, det har bara känts "fel"!

Jag säger GRATTIS till Katrin och längtar tills hon "outar" detta!!





Kommentarer
Postat av: Cian

Åh ja hon är på tjocken..alla tecken finns där..om man tittar ner i bloggen så ser man det på nästan alla bilder..



2009-10-22 @ 09:46:22
URL: http://cianmillan.blogspot.com
Postat av: Mattias

Såg nu att vi bloggat båda två om detta även om jag inte direkt var lika vänlig som dig i mitt inlägg. Nu har hon alla fall erkännt i bloggen att hon är gravid.



2009-10-24 @ 09:02:30
URL: http://jack71.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback