Lördagkvällen i bilder

Sådär, nu har jag druckit kaffe i solen. Det är riktigt mysigt att sitta helt ifred på altanen på morgonkvisten. Fåglarna kvittrar och jag känner bara en sån ro i kroppen. Sitta och titta runt och planera trädgård och altan. Lyssna när Milobebis snusar i vagnen och veta att familjen ligger i sina sängar och sover.

Igår kväll var vi hos en av mina absolut bästa vänner Maria och hennes man Gustav. Det är som som flyttat närmare oss nu så vi kan hälsa på ofta ofta ofta!!! Med bil tar det bara 20 minuter och kvista dit. Igår blev vi bjudna på middag. LJUVLIGT gott, grillad kyckling.



Ja men precis, det är väl fasicken helt underbart trevligt. Slippa laga maten, slippa duka utan bara sätta sig till bords och allt är bara klart. Jag diggar å andra sidan att bjuda på middag och allt det där med ibland är det bra GÖTT och bara komma till färdigt!

KORS I TAKET så fick jag med mig båda grabbarna till Maria & Gustav. Helt fantastiskt. Det brukar sällan hända nuförtiden. Alltid är det nån som "fattas". Igår så ville dock båda med. Å tänk vad roligt dom fick.



Elliot som är hundtokig fick gosa med hunden Cobra. Thedde som är bebistokig fick mysa med Noel. Dessutom så körde vi guitar hero och Sing star så det sjöng i hela jäkla området. Vi körde i lag. Jag & Maria, Tony & Elliot och så Gustav & Thedde.



När Elliot bestämde låtar så blev det ABBA singstar för hela slanten. Vilken favvo ABBA låt har ni??? Mina är SUMMER NIGHT CITY och THE WINNER TAKES IT ALL!!! Igår blev det dock bara summer night låten nångång, Elliot gillade nämlligen Gimme gimme och Voulez vou. Maria & jag knäckte igår, vi vann de flesta gånger! WIHHOOOOO säger stans största tävlingsmänniska! :) Thedde & Gustav fick vi istället skratta mest åt, så jäkla roliga båda två och så kördes det med inlevelse X 7! :)

En sak som är säker är att jag nu ska köpa GUITAR HERO, såååå jäkla kul!!!

Vi kom hem kl 12 inatt, sen vaknade Milo kl halv 2 och så kl 5. Så sen dess har jag vart uppe..... GÄÄÄÄÄSP! Nu får husbandet vakna så kanske jag kan slumra lite i soffan.

Hoppas ni får en mysig söndag idag.

Jag själv ska måla färdigt vår ytterdörr.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback