PUSS TILL ALLA LÄSARE!



Nu måste jag bara skriva till er som kommenterar här på min blogg.

Nu när vi kom hem från vårt fika i hamnen så satte jag mig en snabbis här vid datorn. Läste runt lite på bloggarna och gick in bland mina egna kommentarer. Läste och begrundade det alla skriver till mig. Kände hur jag liksom blev varm i bröstet. Då insåg jag hur mycket min blogg faktiskt ger mig och betyder för mig. Och VARFÖR den gör det.

* JAG FÅR SKRIVA OM PRECIS VAD JAG VILL
Jag får lätta mitt hjärta om det är nåt som känns jobbigt. Jag får vara arg på saker och skriva ner det, när jag gjort det känns det bättre på en gång. Jag får glädja andra (förhoppningsvis). Jag får ge tips som kanske är värdefulla för andra.

* JAG FÅR KOMMENTARER
Ja precis, era kommentarer betyder fantastiskt mycket för mig. Ni skriver så mycket gulliga saker som man aldrig får ta för givet. Tänk att det faktiskt sitter en människa där framför sin dator som anstränger sig att skriva några fina rader...TILL MIG!! Hur häftigt är inte det egentligen...när man tänker efter? Att ni genom era rader tröstar mig när jag är nere, ger mig idéer när jag kört fast, ger mig klokhet när jag är arg och bitter, ger mig pepp när jag känner att jag inte duger, ger mig bekräftelse då jag famlar omkring och känner mig värdelös och framförallt så får jag glädjas åt nåt VARJE DAG!

Låter lite som ett väckelsemöte detta....men vill bara UNDERSTRYKA hur mycket det faktiskt betyder.

Ni som "bara" läser men aldrig kommenterar: Jag läser också en del bloggar där jag aldrig kommenterar. Ändå så känner jag att jag är så delaktig i dessa bloggares liv. Gläds när dom är glada, blir ledsen när dom är ledsna...fast i tysthet. SÅ, jag vet att ni finns... och det gör INGETING att man inte kommenterar. Det gör man bara om man känner för det, inte annars. TACK FÖR ATT NI LÄSER OCH FÖLJER MIG I MITT LIV.

Nu kanske ni undrar om jag satt på hamncafét o fyllnade till med tanke på mitt blogginlägg idag.

SVAR:

NEJ, det gjorde jag inte. Jag blev bara allmänt glad i hjärtat och tänkte tala om det. Full är jag inte..... bara allmänt kärvänlig just idag!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback