Tyras osminkade sanning.... snark!

Ni vet ju att jag tycker att Tyra Banks är en av världens vackraste kvinnor. I aftonbladet läser jag idag att hon varit och handlat någonstans osminkad. Grejen med Tyra är att hon inte sticker under stol med att fotona på henne är TOK retuschade, det är en av anledningarna till att jag diggar henne. Hon har valt att göra några av sina talkshows helt osminkad för att visa världen hur hon ser ut egentligen, och visa unga tjejer att kanske inte göra vad som helst för att se ut som många av sina idoler....för det mesta är fejk. Därför diggar jag henne oxå. Sen kan jag ibland tycka att hon tar sig själv på lite för stort allvar när hon står där i Top Model och med uppspärrade ögon säger "You´re still in the run to become AMERICAS NEXT TOP MODEL", rösten är viskande. Ja, ni ser det framför er tror jag.



Artikeln kan ni läsa här!

Men, vem ser inte lite annorlunda ut utan smink?? Jag tror att alla gör det. Varför använder man i så fall smink? Ja, om man inte vill se lite annorlunda ut alltså? Jag ser oxå trött ut utan smink, men det är nog för att jag ser lite pigg ut MED smink. Kan det bara inte vara så enkelt? :) SKITSAMMA, jag tycker det är härligt att man som SUPERMODELL törs och vill visa sig utan smink o sen stå för det. CRED TILL DIG TYRA!

Kommentarer
Postat av: Garbo

Det där e lite lustigt med smink tycker jag.

Dom flesta killar jag mött under åren föredrar osminkat naturell och vad gäller mig så är jag periodare.

Går man ut så visst massa smink som passar i skumma barer ;)

Hemma nästan aldrig smink och på jobbet aningens rouge sällan jag målar ögona.

Ibland går jag in i make upp perioden och kan inte gå utanför dörren utan smink fast det var värre förr :)

Numera kan jag gå månader utan att måla mig,bara jag får ha mitt rouge ;)

Med en dutt rouge kan man göra mycket...



/Kram

2009-05-25 @ 08:54:47
Postat av: Cian

Och jag går inte utanför dörren utan Eyeliner,ögonskugga och mascara...



Eller jo..till tvättstugan kanske men inte till jobbet eller nån annanstans...Det tar max 5 minuter och jag ser mycket piggare ut!





Pöss på dej söt...Jag tänkte på er i fredags och var lite avundsjuk innan jag parkerarde häcken i en solstol vid poolen (och icke att förglömma sommardrinken brevid..limoncello och fruktsoda)



2009-05-25 @ 09:00:10
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Hanna

Håller med! Tyra rocks!

2009-05-26 @ 22:56:53
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Håller med! Tyra rocks!

2009-05-26 @ 22:56:59
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback