PACKAR INFÖR SMINKTÄVLINGEN!

Håller på och packar det som ska ingå i sminktävlingen igen!

Imorn kommer det ut en ny tävling.....

Har gjort massor den här helgen, tänkte att jag lägger ut alla bilder på det imorn. Hoppas nu att jag vart duktig med kameran.
Hmmm, vad är det för bra på TV ikväll? Känns som ingenting, varför gör det de??? Är det för att det känns lite som försommar och att då kollar man ju mindre och mindre på TV?!

Aja, TV blir det i alla fall, Milobebis sover gott och jag kommer nog oxå slockna i soffan snart. Den där melodifestivalen tog musten ur oss rejält igår, vi var ju fan inte hemma förrän halv 1. Tjohhhooooo jajajaa..... småbarnsmorsor som är såhär gamla som jag fixar inte det! NO NO...

GRATTIS NORGE! Fiol-låten var väl sådär tyckte jag, jag digga ISLAND som tusan. Med tanke på deras ekonomi så tycker jag GÖTT att de skulle ha vunnit!

Nehepp, ha en skön söndagkväll allihop.

Slutligen en liten bild på mina crazygrabbar jag har här hemma. (Åh, imorgon kommer äntligen grabbarna igen, SAKNAT)


Kommentarer
Postat av: Garbo

Samma här diggade Island och tyckte Norge var helt Ok och värda vinnare.

2009-05-18 @ 08:11:33
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback