Order från svärfar

Jaha....och affärerna går bra? :)

Jo, nu fick man order om att "ta med några jäkla tavlor så de kan säljas på loppis!".... svärfar som bestämmer. Sen kunde han inte längre stå ut utan Milo. "Vafan, pojken kommer ju glömma sin farfar!" frustar han.

Sagt och gjort, vi åker till farfar o farmor ikväll, loppisen ska få sig en titt också!

Senare ikväll ska jag äta gott, mumsa på nåt riktigt jäkla onyttigt o sen gå över en timme som morgonprommis imorn! Jag måste bestraffa mig själv så fort jag äter onyttigt, då känns det så himla mycket bättre på en gång.


Kommentarer
Postat av: Pezze

detsamma te er!! :)

Postat av: Erika Björklund

Hej!

Allt bra? Fin blogg :)



Kramar!

2009-05-15 @ 19:27:37
URL: http://lifeabouterika.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Klart farfar o farmor vill gosa Milo, har man en bebis i familjen vill man ju träffas och gosa hela tiden ju:-)Allra helst när han är så fin o go som er lilla skrutt!



Trevlig helg!

Puss o Kram

2009-05-15 @ 19:45:13
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Malla

Du.. Jag vet, angående vintyrigheten.. Som jag för övrigt tycker är bedårande.. Att man nu hjälper små,små barn med lapp & glajjor.. Kanske inte så små om eran sötnos, men ring och kolla på närmaste skelningsklinik barn och ungdom. Tvinga sen BVC att skriva remiss...



Min LT var vintyrig som fan.. Bara så där, en morgon när hon vaknade.. Jag blev skiträdd.. Hjärntumör.. Hjärnblödning och fan och hans mormor.. Fantisera jag då.. Men näe.. Ungen behövde lapp och brillor.. Och då lärde jag mig att ju tidigare barnen får hjälp ju större är chansen att de slipper både lapp & brillor längre upp i åldern.



Men som sagt det är bedårande sött med vintyrighet på både barn och vuxna..



Pok



Mallaharalltidönskatmigettvintyrigtbarnbralla

2009-05-15 @ 20:26:16
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Elin



Ang vindtyrigheten så kollar de det på 6 mån-kontrollen. Elsa skelade lite då. Knappt märkbart och de skickade oss till optiologen inom några veckor. Så vi behövde inte kämpa oss tillen sådan tid. Ta upp det med eran BVC-sköterska bara så får nog även ni en tid.

Ha en toppenskön helg!

Kram

2009-05-16 @ 07:21:00
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback