Glamouröst att va mamma! :)

Jag tror att jag nog är mallansveriges tröttaste 3 barnsmorsa just i detta nu, har inte varit ute på min morgonpromenad än men ska, måste bara skjutsa mellangrisen till skolan först.

Såhär såg natten ut:

03.00 Milo omöjlig, vill inte äta, inte sova utan strular.
03.15 Thedde väcker mig med jag har ont i magen mamma, mår illa och spyr ner vardagsrumsgolvet och toaletten.
03.20 Skurar toaletten, husbandet golvet i vardagsrummet. TACK min älskling!!
03.25 Elliot kommer in, mamma jag kan inte sova, kommer jag bli magsjuk nu frågar han?
03.30 Frid och fröjd, alla ligger lugnt.
05.00 Milo vaknar och vill vara vaken. Ligger bredvis mig i sängen men vägrar somna. Tillslut lyckas husbandet.
05.30 Somnar han om.

Nu är jag trött, MYCKET TRÖTT! :) Ingen missar mina ica kassar under ögonen va?? Thedde spydde inge mer och mår bra nu som tur är. Nu har Milo skitit ner både sig själv och Elliot så jag måste springa!



Kommentarer
Postat av: Garbo

Kan det va fullmånen som spökat!?

Har sovit kasst jag med o vaknade med grus i ögona o svullna ser ju minst 10 år äldre ut på 1 dygn!!

Dessutom gått upp 1 kg!! WTF!

Säkert vätska då mensen aldrig kom man e ju klimatkossa numera med MS som aldrig tycks försvinna...



Som tur e skiner solen i allafall :)

Hoppas resten av dagen din inte strular mera.

/Kram o trevlig helg!

2009-05-08 @ 08:24:46
Postat av: Garbo

P-MS ska det stå! :)

2009-05-08 @ 08:25:22
Postat av: Malla

Vin till dig i kväll snygging!!!... Man kan alltid supa sig snyggare.. Funkar finfint serru1





Ha en härlig helg!



Pok



Mallaskahavinikvällbralla

2009-05-08 @ 09:59:18
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Pezze

jösses... det var en knasig natt du fick uppleva...

hoppas nu att du kan sova gött nu i natt... ;/

Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback