Elliot 80`s



Javisst, till slut så fick vi fram lite kläder. Det gick väl sådär att få på honom det här, han tyckte inte att det var lika kul som sin mamma. Men men, jag kände att bara jag fick på honom allt det här sen får han själv välja vad han skulle ha kvar. Håret plattades till, sen tror jag inte att han vill ha kepsen och inte heller byxorna uppvikta på det där sättet. Resten var ok, och då konstaterar jag att det enda som är skillnad mot hur han ser ut annars än skinnjackan. Det kan man kalla maskerad ;)

Jag har försökt skänka pengar här nedan men det funkar fan inte, vet inte vad som är fel. Måste nog kolla upp om jag gjort nå galet med inställningarna??

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback