Helgen i bilder!

Hej alla.... OOOH MYYYY GOOOOOD!

Vilken helg!!! :)

Börjar med lite bilder från öppna förskolan, där var vi i torsdags.

Camilla med bebis Linus.




Ulrika med bebis Meja!




Min helt underbara kompis Sarah som flyttat tillbaka till vår lilla håla från storstan!
Welcome back hjärtat...du är efterlängtad!!



Å Sarahs lilla tjej Stina.



Det var det...

...i fredags så tyckte min älskade vän Maria att vafasen.... KLART VI SKA PÅ AFTERWORK!! Jag blev sååå glad!! Underbart skönt att få göra sig i ordning, locka håret tammefasen upp till taket, sminka sig och ta på lite finare kläder.... nog för att jag e tjock o så men svarta kläder is DA SHIT!! Det funkar o dölja en del......

Underbart att få andas lite.... bara sitta vid ett bord, totalt fokusera på samtalsämnet o inte samtidigt gunga nån babysitter med ena foten, dra en vagn fram och tillbaka eller stå upp o vagga av o an. Man behöver ladda sina batterier ibland....

Oh shit va roooooooligt vi hade! Helt sjukt.....finns inga som kan skratta så jäkla mycket som vi gör! Åååh....

Vi började med att besöka lilla hålans after work först och främst. Där satt det kanske en 15 pers,några av dem var våra vänner!

Marie o Natta



Maria och Maria!



Sen åkte vi buss till nästa plejs.... där var det liiiite mer folk ;)



Jag o min Maria!



Puuuust...jaja.... igår fick man visst ha lite ont i huvudet. Men det var värt det.... helt klart!

Idag då, jooo.....då ska vi till busborgen hela konkarongen. Elias fyller år o ska ha sitt kalas där. Sen blire 25 årsfika oxå...

Hörs sen igen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna Viksell (fd Pilkka)

Ja man behöver verkligen ladda sina batterier ibland :) det förtjänade du verkligen och jag säger det igen, du må va trött men du är fortfarande den fräschaste mamman jag känner!

2009-02-01 @ 10:31:49
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback