Alla hjärtans dag present!



Alla hjärtans dag... jag o husbandet har idag varit förlovade i 3 hela år! Det kom jag på i morse.... vi har inte så stor koll kring dessa datum, ja då vi träffades, förlovning och giftermål.... Vi försöker komma ihåg det mest för att ha lite att fira då och då, men ingen av oss känner nog att det MÅSTE firas. Vi älskar ju varandra... det räcker väl ganska så långt.

Efter att husbandet vart o lämnat av Elliot på stallet så fick jag det här:



Han kan han mitt hjärta.... 45 minuters njutning. Känns som detta inte kunde hamna bättre just nu... jag ska njuta i fulla drag!!! AAAAHHH....

Nu ska vi börja göra oss i ordning hela tjocka familjen, det blir lite innebandy first of all, discobowling på eftermiddagen och middag på finrestaurang ikväll! Myyyysigt...
jag o husbandet på tu man hand.

Puss på er alla och massa kärlek!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback