Vill du oxå ha gratis mat???

Godmorgon alla härliga människor! Idag mår jag bra igen, äntligen.....



Satt o surfade runt lite och hittade det här med free-food. Har ni hört talas om det?

Jag har på försök gått med på gratiskläder o sånt skit men känner att det krävts att man jobbat röven av sig för att få ett endaste dugg, nu fick jag höra att på free-food är det inte alls så svårt att få ihop lite stålar till just det : GRATIS MAT! Man kan handla på ICA, HEMKÖP, WILLYS och LIDL. Jag har själv sett när folk får hem sina härliga matcheckar på 250 spänn styck, det har hänt att de även fått fler, på en och samma gång....., det är lite skillnad mot dom här på 25 och 50 kr man får hem genom ICA kortet. Äntligen något som fungerar!

Vi, som är en ganska stor familj har ju en galen åtgång av mat..... vet inte hur ni har de? Jag känner i alla fall att stor familj eller inte så kostar mat förjäkla mycket att handla. Och kan man få minsta lilla krona till hjälp så är det ju fantastiskt. Gå med du oxå.... vill du det så ska du klicka här, all nödvändig info står där innan du blir medlem.

Många bäckar små som det heter, att vara mammaledig blir man ju inte direkt rik på om man säger så.... fr o m nu så görs det en månadsbudget varje månad i detta hushåll. Det ska snålas....trist, men nödvändigt!!!

Aja.... nu ska vi i alla fall försöka få lite gratis mat, ellerhur?!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback