Var är skallen??

När man lever i den här bubblan så glömmer man bort helt viktiga saker...

* Som att husbandet måste meddela försäkringskassan att han ska vara pappaledig nu så han får pengar därifrån.

* Som att kolla sin mail!!

* Som att gå ut på facebook.

* Som att komma ihåg vad man ska handla hem.

* Som att försöka rensa denna gröthjärna o tänka efter vilka vi har kvar att handla julklappar till.

Huuuu....

Hmm, sen har jag nog inte obemärkt fött en 5 kilos bebis. Jag har fått en rejäl smäll i fogarna/benen i pullan som gör så ända in i h-e ont. AJAJ....vad har han gjort på vägen ut?? O varför får jag alltid såna här konstiga grejer efter förlossningen, sånt som ingen annan haft?? Barnmorskan som ringde igår sa att det nog smällt till rejält på vägen ut så att fogarna kan ha knakat till.... kan hålla i sig i 3 månader! Inte mer??????? Ööööhh.....
 
Jo, sen då.... ni vet dessa härliga hemmisar! THEY ARE BACK!! jIHOOOOO.... eller näää, det är fasicken allt annat än kul. Arslet känns som en jäkla trattkantarell.... hmm, sorry!

Slänger in lite bilder på shopping från igår lite senare....

Nu ska jag ta o duscha mina jättepattar som ömmar, hörs igen!

PUSS PÅ ER!!

Slänger in en söt bild på nyblivna morfar (för tredje gången) o Milo!



Kommentarer
Postat av: Cian

Känner igen tröjan han har på sej din pappa..Jag har några sådana också...



Fluffhjärnan är väl ett bevisat tillstånd man befinner sej i första året med bebis.. Man har liksom bara ungen i huvudet..



Pöss på dej sötis

2008-12-11 @ 13:03:56
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: syster

hörde av mamma att han är jättesnäll lilla killen! :) skönt! Tänkte försöka träffa honom i helgen om ni är tillgängliga? Om inte annat hoppas jag att ni kommer till mig på onsdag! Annars jävlar. Haha. Pussar!

2008-12-11 @ 13:08:19
Postat av: Fru P

Men sikken liten gris! Han e så klämgo er lilla pojke att man kan dööööööö! Älskar tjockisbebisar. Min Mitten var ju precis så där härlig. Man vill nästan klämma sönder :-)



Åhhhh stackare. Hemmisar e inte o leka med. Fick liiiiite med Mitten - och lite var inte kul heller.



Gröthjärna ha ha. Är man mitt inne i amningsbubblan så är man. Bara att gilla läget gumman. Fast jag tyckte nog det var rätt skönt att vara där... man kunde liksom flumma o det var legitimt :-D



Puss på dig min idol.

2008-12-11 @ 14:35:36
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Tessah



Första gången jag körde bil efter förlossningen bakade jag in i våran skoter. PANG



Snacka om att man hamnar i en "egen" värld då man fått barn just :)

2008-12-11 @ 20:49:53
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Malla

Ähh... Va fan... Skit i alla måsten.. Du har "gröt i huvvet"... Punkt/slut..



Ligg på soffan, gos med familjen och må bra!



Pok



Mallatyckerallamåstenärskitbralla

2008-12-12 @ 09:01:42
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback