Veckans TO DO:s



Godmorgon Måndag. Det är en ny vecka som kommer vara helt GALEN för min del. Det är så himla mycket som ska göras och dessutom så är det en kortvecka då vi har klämdag på fredag.


Jaha, vaknar redan vid 4 tiden i morse och hjärnkontoret satte genast igång att tänka på veckan som kommer. Det är minst sagt hektiskt och så ska en student och ett bröllop tryckas in i den. Härliga grejer att få ta del av helt klart dock så är det lite typiskt att allt kommer på samma gång. :)

Måndag: Ögonläkaren med Milo kl: 10 (så vi har sovmorgon idag). Jobb sen med en hel del beställningar som det dessutom är lite bråttom med!

Tisdag: Morgonpromenad. Fortstätta på beställningarna, många har deadline onsdag. Elliot åker till Sthlm Grönan med skolan. Note to self "Matsäck". 17.30 är det sommarfest på dagis, Milobebis ska uppträda med sina kompisar. :)

Onsdag: Morgonpromenad. Beställningar klara. Student på eftermiddagen. Söta Emma tar studenten och vi ska givetvis fira det så det sjunger om det.

Torsdag: Ledig dag. Härligt med en ledig dag mitt i veckan. Tror dock att jag har lite "ta hand om hemmet" på agendan här. Det behöver tvättas bl a.

Fredag: Morgonpromenad. Klämdag så jag och Milo har tagit ledigt från dagis. Stora barnen hemma från skolan oxå. Mammaträff med mammagruppen i parken med picknick. Förbereda det sista inför bröllopssminkning samt att vi själva ska på det.

Lördag: Morgonpromenad. Sminkning kl 09, sedan hem för att göra mig själv i ordning. Kl 15 börjar vigseln. Inga kläder klara ännu men ni ska få se vad jag väljer sen! :) Milobebis ska till sin gudmor och gudfar.

Söndag: Här är vi antagligen lite trötta men inte så att det inte ska kunna hittas på nåt!

Nu ska jag brassa i ordning lite frukost till mig och Milobebis. Stora barnen kommer efter skolan idag så kylen lär väl fyllas på. Ska visa er massa bilder från helgen sen.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback