Möten och Rockefella!


Godmorgon FREDAG! Nämen vilket roligt väder vi har här hos oss. Det spöregnar och
är precis tokgrått. Bara till att klä på sig ordentligt igen.
Linne: JC, Tröja: Gina Tricot, Jeans: Crocker JC, Stövletter: Åhléns (Acne look alikes),
Sjal: H&M.


FREEEEEEDAG, men skitväder. Det skulle dock spricka upp till eftermiddagen så då hoppas vi på superväder resten av helgen. :)

Jag har lite kul på gång, hade ett möte igår och ska på nästa idag kl 9.30. Inget jag kan prata om ännu men berättar såklart allt så fort det är klart. Kan säga att det känns WIEEEEEEEE för min del. Så, nog om det. En sak kan jag i alla fall säga och det är att inom en snart framtid så kommer mina grejer finnas på Fröken Röd här i stan. Supermysiga butiken Fröken Röd, har ni inte varit där ännu så tycker jag ABSOLUT att ni ska göra ett besök där. Där finns verkligen ALLT. Igår kärade jag ner mig i ett par sååå coola badbyxor från Rockefella till Milo. Skulle vilja att han alltid gick i Rockefella från topp till tå! Sååå cooolt märke. Sen ska han ha massa gnuggisar på armarna i sommar :)) En rockablly bebis ska han förvandlas till! Hihi...

Lite inspiration från Rockefella:




Rockabilly som jag bara älskar!!!! Så coola grejer
så man blir alldeles sjuk! :) H
är är badbrallerna!
Även baddräkten finns på Fröken Röd.


Åh så härligt, vill köpa en hel sån garderob till Milo nu. :)) Nä, nu måste jag sluta drömma och sätta igång och arbeta lite. Jag har lite jag måste hinna med innan mötet. Bl a koka kaffe så jag piggnar till, fattar inte att man är så trött nu? Är det vårtrötthet eller vad? HUA!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men människa vad smala spiror du ser ut att ha. Vad ska du väga har du tänkt ;-)?! du ser inte ut att behöva gå ner ett gram till tycker jag.

2011-05-27 @ 09:02:22
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Camilla! Det är det som är kruxet, smala spiror har jag alltid haft men det heter OSYMMETRI! Finska smala ben och rysk brottar överkropp! HAHAHAHA :)))

2011-05-27 @ 09:21:57
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Therese

Snygg outfit och ditt hår är snyggt och coolt! Rockefella är ju härligt :) Ha en fin fredag!

2011-05-27 @ 10:16:38
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: britta bloggar - 2 tävlingar uppe nu!

Åh vilken fin baddräkt! Den skulle ju jag vilja ha :)

2011-05-27 @ 10:35:09
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Camilla

Hahaha! ok då förstår jag.:-D

2011-05-27 @ 11:13:12
URL: http://husbysjutolfts.blogspot.com/
Postat av: Therese

De är jättesöta de badbyxorna men här får Viggo nöja sig med sina POP badbyxor. De tatureringarna är såå fina blir nog att köpa fler när de är slut. Hej så länge :)

2011-05-27 @ 12:40:58
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback