30 årsfest bilder


En öl i bilen på väg till kalaset i lördags. Hade som sagt en riktig BLÄ
dag när det kom till hår och kläder. Men till slut så ruttna jag ur och
bara drog.


Västerås var så fint när vi kom.




Såhär stod vi och väntade i deras hem på att födelsedagsbarnet (som
inte hade en aning om sin egen fest) skulle komma hem och vi alla
fick skrika GRAAATTTTIIIIS!


En 3 veckor liten pojke var oxå med. Gissa vad jag fick? YEPP..........
plommonpulla såklart. Jag fick nästan kippa efter luft när jag klappade
honom på hans mjuka huvud. Ååååh....


Födelsedagsbarnet på plats i festlokalen! :) Smått
chockad!


Skithäftigt i lokalen... såå 70 tal! Här sitter vi och väntar på att snart
börja ta av den supergoda buffén!


Födelsedagsbarnet och husbandet, vänner sen långt tillbaka i tiden.


En cool tjej med jättelånga dreads.


Sen blev det dags för SURPRISE spelning. Bandet har repat och satt
ihop en spelning med alla Patriks favvolåtar. Det är det som varit lite
hemligt som jag skrivit om på bloggen. Husbandet har varit och repat.


Han fick en egen fåtölj att sitta i precis framför scenen och gissa om
han var nöjd. Jag fick tårar i ögonen när hans flickvän sjöng Rose
med Johnny Cash. Hon sjunger inte i vanliga fall så det var otroligt
starkt gjort av henne!




Husbandet in action på scenen. Såå kul grej att göra för honom och
han var väldigt glad och tacksam.

Bilder från festen i Lördags som blev väldigt lyckad. Det har ju varit lite hyschpysch om den då det var en överraskning som hans tjej fixat med. Att hon kunnat vara tyst om saken är ju helt fantastiskt! Det blev en lyckad fest. Vi blev inte kvar så länge då vi båda kände att vi ville vara pigga dagen efter. Det är värdelöst med bakisdagar och en hel ledig dag går bort på det sättet. 11 bröt vi upp och tog bussen hem till vår by. Alldeles lagom!

Nu måste jag ta hand om tvätten, ja... jag vaknade lite för tidigt i morse igen så då tänkte jag att jag tvättar ett par maskiner. Det går åt en del kläder med en familj som har 3 barn kan jag lova. Hörs senare igen, ska visa bilder från Rix FM festivalen vi var på igår.

Ha en bra måndag (så bra man nu kan få det en regning måndag!)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback