Bilder från invigningen!

Först och främst!!!

TACK för att ni kommenterar, det är liv inne på min blogg och det känns verkligen sååå kul att få feedback. Det är det här som gör att man tycker att det är roligt, TACK TACK TACK!

Anna ger ett tips på LCHF bröd som ska finnas på ICA Maxi. Har bara hört talas om att det ska finnas någonstans men inte trodde jag att det fanns här på vårt ICA! TACK snälla Anna för tipset!

Gårdagen var lite hektisk, jag hade verkligen fullt upp precis hela långa dagen. Var och gjorde alla skyltar på Café Wickmans här i stan och ska faktiskt tillbaka och göra klart en sista som vi tyvärr inte fick bort texten på igår. Det blir fint och jag ÄLSKAR att texta, det är så himlans kul. Snart ska jag även göra KLARA HALL:s skyltar till dom öppnar upp sin underbara trädgårdsgrill den 1:a juni. Ni bara måste besöka den krogen i sommar. Där har det byggts en stor grillbar och dammen är fylld av fiskar. MYSPYS är det rätta ordet för det stället!

Nu följer lite bilder från i lördags.


Husbandet med kollega Henrik! I den långa kön till buffén!


Äntligen lite mat!!! Daniel kollegan med sin Isabelle.


Storebror och kollegan John med sin gravida sambo Eva. Milo ska få
en till liten kusin i början av augusti! (Obs: Alkoholfritt vin i Evas glas)


Min fina fina fina man!


Massor med folk!


Hohoooo....


HAHAHAHA, kolla in husbandets brillor! :)





Träffade 2 jättesöta tjejer i toakön!



Jättetrevlig kväll och massor massor med folk på stället. Det är såhär
man skulle vilja att det ALLTID var i vår lilla by. Vi får hoppas att det
här stället blir något väldigt bra i sommar!

Jaha, idag då? Idag är det återigen fullt upp. Jag är glad att jag fick ihop en hel del timmar med sömn, typ närmare 10 timmar. Det var välbehövligt då jag haft några crappiga nätter. Milo vaknade mitt i natten och var bajsnödig liksom... men det gick över och så somnade han om och jag med, SKÖNT!
Nu ska jag äta frulle i form av grekisk youghurt (från LIDL, den godaste av alla kan jag meddela er) med kanel. 2 kokta ägg och kaffe! Sen ska jag iväg och jobba lite på den sista skylten på Wickmans, därefter ska jag sminka och fixa inför ett bröllop och sen ikväll så ska jag och husbandet på 30 årsfest. Milobebis ska hem till väntande mormor och morfar som nästan tjatat om att få vara barnvakt. Det är skönt när det är åt det hållet. Milo älskar att vara därute på landet. Snart är denna hektiska period slut som vi haft under maj och kommer att ha till i början av juni. Det är 30 årsfester, bröllop och invigningar som löst av varandra. :)

Jag mobilbloggar lite under dagen så ni oxå får vara med!

Härlig lördag till er alla!




Kommentarer
Postat av: syster

gud vad kul det såg ut att vara! :) hoppas brudsminkiningen gick bra. <3

2011-05-21 @ 14:51:04
Postat av: Åsa

Aaaaaa den e faktiskt GODAST!!!!

Kom å köp!!!! :D

2011-05-21 @ 21:34:08
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback