Lördagen i bilder



Vi började med en fika på Drott tillsammans. Det var nåt vi ofta gjorde
före våra matcher då det begav sig så nostalgin var redan igång!



Lunchdax. Pillan fick lite ny energi efter en sallad och visade hur det
kan gå om man springer för fort! :)



Där sitter jag då med nr: 35 på ryggen! Den här matchen vann vi....



Här står några ur vårt herrlag och väntar på att få spela!


Monica värmer upp inför match nr: ?? i raden....





Lite chill i pauserna mellan matcherna. Det var nu man kunde ringa
hem, gå på toa, äta, kolla in nästa match eller bara slappa och vila.



Det tog ett tag för oss att inse att man ju faktiskt kunde sitta ute och
njuta oxå! :) Här reddes bl a ut vem alla tyckte var snyggast i herr-
laget när det begav sig! ;)



Precis inkomna på banketten i mat och ölkön förstås!! :)



Lisette och jag fick massa mys ihop under kvällen. Bakom ser man
storbilds TV med bilder tagna från dagens matcher samt lagfoton.



Självklart var det ju en hel viktiga diskussioner under kvällen... :)



Den här var knökfull bara några minuter innan den här bilden togs så
det var ett törstigt gäng runt bordet!



Finaste Maud och finaste Pillan! Pillan fick även vara med i all star team!



Monica, Maus och Pillan i sitt esse! :)



Ylva och Monica! Härliga tjejor...



Jaaa, hahaha... den här bilden ser värre party ut än den är. Detta var
väldigt tidigt och skulle SE värre ut än det var. :)




Sen blev det desto mer fest! Jajjemen....:) Här får man sig en riktigt
tungslick på hakan minsann! :))


De utlovade bilderna från min dag i lördags. Woopwoop vad kul det var. Det har typ tagit mig 12 timmar nu att få in dessa bilder. Avbruten, gått segt, lagat mat, nattat Milo så jag somnade själv, morgonpromenad, dusch, frukost, påklädning och baxa in ungar i bilen kom emellan! :)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback