Nindigos RUM brädor





Sådärja... nu är en mellan bräda klar. Nu ska detta bara läggas in
Nindigos RUM.


Nu har jag fått klart vilka "BRÄD" typer jag ska ha på Nindigos RUM:s webshop. Det får bli dessa här ovan och de andra 2 storlekarna! Sen har jag ju även salladsskyltarna som jag valt att kalla dom. Fått en hel del förfrågningar på dom så dom ska oxå in på hemsidans webshop. Just nu tycker jag det är jättefint med den svart/vita brytningen med svart bakgrund och vit text. Det blir så markerat. Väldigt fint mot vita väggar. Ett hem blir lite mer personligt med såna här små ord på väggarna kan jag tycka.

Nåt utav det roligaste som finns är när jag kommer hem till folk som handlat något från min kollektion. (Låter så jäkla flaschigt med kollektion så därför använder jag mig av det ordet:)). Här fick jag en bild på FB från ett par goda vänner som smyckat sin vägg i hallen med ett par av mina tavlor. Att bero på svart/vitt..... sååå snyggt! Kan inte komma ifrån det svart vita.... det är så snygg kontrast och jag som är en sucker för kontraster kan ju inte annat än gilla den färgkombinationen!



Tack Kimmo och Malin!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback