Klänningsletande!


Kikade in på Nelly nyss. Är ute efter en speciell klänning som jag skulle vilja ha. Den passar till bröllop lika gärna som den skulle kunna passa till en vanlig sommarkväll eller varför inte en partynatt. Det är accessoarerna som gör det! Dom har fraktfritt och hoolabalooo nu så behöver du oxå shoppa så tipsas det lite nudåra....


COOL sminkning på tjejen här ovan! Så ska jag nog sminka mig nån partykväll.....

Hittar dock inte klänningen där, vet att den jag såg var köpt där men det kanske var förra året. VAD gör man nu? 1,5 vecka kvar till bröllopet och jag har ingen aaaaaning om vad jag ska ha på mig! Vill bara det ska vara klart. Få det där lugnet i magen. Ska ju jobba på bröllopet då jag ska sminka bruden så då kan såna här saker vara en viss lättnad att ha klara i tid. Well well... jag fortstätter väl att leta då!

Kommentarer
Postat av: Cian

Och jag letar enkla wrap-klänningar..finns inte..blir skogstokig..alla klänningar har skärning modell mammamage eller är muskorta!

2011-05-26 @ 11:00:44
URL: http://vildingsbravader.blogspot.com/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Vad är det för fel på muskort?! :)



Jag vet.... men du, allvarligt... kika in på Nelly. Där fanns ganska mycket att välja på. Både festklänningar och vanliga.



KRAM

2011-05-26 @ 14:31:01
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback