Jag med på Maria Montazamis blogg!!!



Tack Malin för du obeserverade detta.... Mina tavlor är med i Maria Montazamis blogg idag! Gissa om jag blev överlycklig?!? :) Hon är sååå häääärlig den där människa. Ge mig bara hälften av hennes positivitet så blir jag
glad!


Ja, det är fredag den 13:e men EN sak som är väldigt kul har hittills inträffat. Mina tavlor är med i Maria Montazamis blogg idag, gissa om det gjorde mig HAPPY!!?? Nu kom jag av mig alldeles, skulle ju göra massa nytta men nu sitter jag bara här och glor med ett litet fånigt leende på läpparna.

THANX Majsan... du e cool!

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Coooooolt :-)



Kramis!

2011-05-13 @ 17:26:33
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Elin

Coolt! Vad roligt!

Kram och hoppas allt är bra!

2011-05-14 @ 00:18:45
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Ida

wow!! va häftigt! :)

2011-05-14 @ 19:42:58
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback