Invigning ikväll!


Ikväll är det invigning, jag och husbandet med hans kollegor och respektive ska gå! :) Vardagsmys! :)


Ok, dagen börjar lida mot eftermiddag. Solen lyser faktiskt här och jag önskar att den fortsätter ända till kvällen. Vi ska nämligen på nyinvigning av en restaurang/pub/krog/bar eller vad man ska kalla det här i byn! Ett centralt ställe som dom byggt värsta fina uteserveringen till. Ska bli jättekul att få komma dit och se allt. :) Tonys kollegor med respektive ska gå och så vi förstås. Thedde ska vara barnvakt till Milobebis och Elliot sover hos mormor har han bestämt. Thedde har många gånger frågat om när han ska få vara barnvakt på riktigt. Riktigt är alltså att vi är på fest och kommer hem mitt i natten för honom. Det har han inte varit än, nog för att jag vet att han skulle klara det men det har faktiskt inte blivit av. En anledning är nog att han alltid har fullt upp den där fotbolls/innebandy galna grabben så då är det svårt att vara barnvakt förstås. Det känns tryggt ikväll då vi kommer vara ca 200 meter hemifrån ;), både för honom och för oss. Han ska ju sköta läggningen av Milo själv ikväll och det ska bli mycket intressant. Han har nattat Milo men alltid när vi varit hemma såklart. Iiih, kan nästan känna att det ska bli superspännande! :) Funkar det inte så ringer han bara så drar en av oss hem och fixar det....

...ytterligare en anledning att skaffa sladdis! Storebröderna passar medan mamma och pappa vardagsroar sig lite! :)

Kommentarer
Postat av: syster

vart? puss

2011-05-19 @ 17:18:06
Postat av: Ida

hoppas det går bra för storebror ikväll, mysigt å få ha egen milo-tid :)

känner genast att en sladdis om några år kanske inte vore helt fel... ;) den som lever får se... hoppas ni får en mysig kväll!

2011-05-19 @ 18:07:14
Postat av: Åsa

Åååååhh, vardgasmys!! Ta vara på tiden och njut tillsammans.



Ha det så trevligt!



Ps, ni är sååå snygga! :)

2011-05-19 @ 18:13:42
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

All in syster, gamla star lounge! ;)



Ida: Bara börja tillverka om några år! :)



Åsa: puss hjärtat! :)

2011-05-19 @ 18:45:03
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Marie

Blir alldeles nervös när jag läser om nedräkningen till kanske slutbloggat.... Läser din blogg ofta, är usel på kommentarer men lovar att bättra mig. Går in nästan varje kväll och läser och ler åt vad som händer dig. Har skrattat flera gånger så tårarna rinner. De rann även till Schulmans film, böööl.

DU skriver på ett kanonbra sätt och man blir taggad av dina inlägg och impad av din styrka att bara kämpa på med tex LCHF. Är diabetiker så ketos är väl inget att jobba för tror jag (??) Trixar på andra sätt som tyvärr ger nada nu, gahhhh. Hoppas ni får en underbar kväll och att sönerna får en mysig kväll.

Stora varma kramen till dig

2011-05-19 @ 22:04:01
Postat av: Anna

Här kommer att litet LCHF-tips som plåster på såren för att jag är en latmask som aldrig kommenterar: på ICA Maxi finns ett Low Carb bröd som är jättegott! Det finns i tre smaker; ett vitt typ formfranska som passar att rosta, ett mörkt bröd och ett med blåbär i (som jag inte har smakat). Det mörka innehåller 2,7g kolh. per skiva, vilket är mindre än Finn Crisp!

2011-05-20 @ 13:08:34
Postat av: Elin

Ååååh, jag har blivit sååååå sugen på en stor stark varje gång vi har gått förbi bygget! Vi kanske kan ses där någonting i sommar?

Kraaaam på dig!

2011-05-20 @ 22:20:51
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback