Helgen


En bild tagen från banketten i Lördags. Jag och Lisette, 2 slitna tjejer men som fick nytt hopp om livet i
form av lite mat och en och annan öl! Vilken fantastisk dag vi hade, sååå roligt!


Godmorgon världens sämsta dag, men jag ska inte börja med att tråka er med att det är måndag. Ni vet ju vid det här laget vad jag känner för den dagen. Typ skit... men men, det är en ny vecka och med det nya utmaningar och händelser.

Hade tänkt börja dagen med att delge er min dag i lördags men "nån" har haft bort min sladd till iPhonen så det blev inget av med det. Måste leta hemma sen. Därefter kan jag visa er massa bilder från hela dagen faktiskt. Det var en helt amazing dag. Det var så himla himla roligt att göra det här tillsammans med alla "gamla" innebandytjejerna" och vi hade sååå kuuuul. Själva cupen gick riktigt bra i gruppspelet. Vi vann vår grupp mot 5 andra lag. När det sedan var dax för kvartsfinal fick vi kalla fötter och förlorade på straffar. Det laget vann sen hela skiten så då kändes det lite bättre. Våra herrar åkte oxå ur i kvartsfinalen. Jag hängde väl läpp i 5 minuter sen öppnades en flaska bubbel och sorgerna var lösta. :) Kvällen avslutades på Flustret med middag och en massa dans. En tjej i laget kom med i "All star team" vilket såklart var skitkul! Vi dansade så fötterna glödde för att avsluta kvällen vid 12 snåret och ta en taxi hem till lilla Enköping igen. Jag var heeeelt slut och mådde t.o.m lite illa på vägen hem (gör ALDRIG det annars). Man är helt enkelt inte van med att spela 5 matcher på en dag och sen ta en festkväll på det. Det sliter rätt hårt. Gårdagen vilade jag i stort sett hela dagen, det var inte många gånger jag klev ur soffan. Hatar verkligen sådana dagar då jag känner att en hel dag går till spillo. Därför var det skönt att husbandet var fräsch och kunde underhålla Milo hela dagen. TACK för det hjärtat. Idag är jag i alla fall piggare och kan ta tag i en ny vecka. Lite kantstött är man ju fortfarande såklart men fit for fight!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Alltså jag fullkomligt älskar frillan din vän har!!! Så jäkla snyggt!!!



Härligt att ni hade en lyckad dag! Skitsamma om ni inte vann, ni kämpade och hade kul, det är huvudsaken!



KRAM

2011-05-16 @ 10:05:16
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Ja hon är skitcool i den! Själv skulle jag dock se ut som en rysk brotterska! :))



Ja, vi hade skitkul och det var värt att vara med.



KRAM hjärtat <3

2011-05-16 @ 10:10:13
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback