Fridaynight! Bild från morgonen.... Just n...

img_3616 (MMS)

Fridaynight! Bild från morgonen.... Just nu ligger jag lite halvkrasslig i soffan, känt mig lite BLÄ hela dagen. Vet inte om jag är sliten eller håller på att bli sjuk. Hoppas inte sjuk, inte nu! Nu börjar "Bonde söker fru", det är en tjej OCH en kille från Enköping som är med. Elliot rider hos tjejen och killen känner Tony litegrand, så detta ska ju bli jätteintressant! Ja, jag fortsätter och må pissigt då och hoppas på vändning till imorgon, PLEASE!!


Kommentarer
Postat av: Madde K

Krya på dig och hoppas att du har kunnat njuta av det fina vädret idag. Kram kram

2011-05-07 @ 19:43:00
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback