Det kom ett brev från Maria Montazami!





Det kom ett brev.... och min PMS dag har blivit räddad. Jag blev så
himla glad, ända från hjärteroten när självaste Maria Montazami
skrivit så fint till mig!!!


Vilken kvinna hon är den där Motazami tjejen!? Få svenska "kändisar" kan skriva under på det hon just gjort. Hon har personligen skrivit och tackat mig med några så himla rara meningar. Man blir ju så himla glad så det är inte klokt!

Hon är en förebild för många! Vilken varm människa, jag tror faktiskt jag ska gråta en skvätt nu!

Love u Maria Montazami!

Kommentarer
Postat av: Therese

Men åh, förstår verkligen att du blev glad. Vad fint gjort av henne.

Nu är jag förstås nyfiken på vad hon fick av dig?

Kram på dig, hoppas du känner dig lite piggare nu

Therése

2011-05-23 @ 15:49:54
URL: http://tknutsson.blogspot.com
Postat av: Anna K

Ååå vad coolt. Läser hennes o din blogg.. Vart så glad när jag såg att hon lagt ut dina tavlor på hennes blogg. Så roligt för dig.

Hon är en otrolig människa.. och det är ju du med!

2011-05-23 @ 21:12:24
Postat av: Ida

va kul!! du börjar ju bli värsta kändisen nu nina ;)

verkligen gulligt av henne å va skönt för dig att få lite "uppåt-tjack" en dag som denna :) kram

2011-05-23 @ 21:12:35
Postat av: Carin

Gud vad skoj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-05-23 @ 23:23:45
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma

Therese: Hon fick faktiskt 3 tavelpar av mig, ett par till sig själv, ett par till sin mamma och ett par till sin väninna. KRAM tillbax!



Anna: Ja, jag blev oxå glad, helt överlycklig faktiskt! Jättekul verkligen... Tack Anna vad söt du är!



Ida: Woop woop.... kändis Nina liksom! :) Nää, det tror jag inte men det är alltid kul med publicitet! KRAM



Carin: Ja, jätte... wiieeee!

2011-05-24 @ 06:36:21
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback