Chanel - Dior - Mavala LACKER


Härliga nagellack. MAVALAS Art Color´s för 2011. Chanels nr: 307 Orange Fizz och Dior´s
nr: 558 Paradise och nr: 638 Aloha.

JA TACK till samtliga nagellack. Just nu känner jag för ett par brundbrända händer med schyssta naglar med lite härliga färger för 2011. Diors ALOHA vill jag verkligen ha. Dior´s nagellack är verkligen bra oxå. Det sitter som berget och ger mycket pigment så man behöver inte gnida hundra gånger. Såna lacker gillar jag. Nu har jag dock hemska naglar då jag arbetar med mina händer så himla mycket. Jag säger JA TACK till att gå och förstärka dom med gelé så att dom håller sig fina och blir långa. 

Well well.... jag fortsätter knega och drömma om bruna händer med dyrt snyggt nagellack och gelébehandlade naglar.

Kommentarer
Postat av: H

gillar verkligen Diors nagellack!

2011-05-19 @ 21:16:24
URL: http://haoyis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback