5 saker att vara glad för


Idag känner jag att jag vill dela med mig av lite GLÄDJE. Jag började dagen
med att ta på mig en färgglad tröja med lite gulddetaljer!


Ok, en sån här dag när en del kanske är lite skraja (eller så bryr ni er inte ett skit) så tänkte i alla fall jag skriva 5 saker man kan vara glad för.

  1. Idag tog jag på mig en färgglad tröja och sminkade på lite turkos ögonskugga. Det gör att hela den här dagen blir lite gladare. På sant! Testa så får ni se....
  2. Det är fortfarande varmt ute även fast det utlovats Atlantkyla.
  3. Det är fredag och en hel helg ligger framför oss.
  4. Jag har ingen träningsvärk fast jag körde ett hårt innebandypass igår. Glad att jag fick träna!
  5. Ikväll ska jag mumsa på nåt riktigt gott, vet bara inte vad ännu men det ska jag nog fundera ut!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nina!!

Kolla in Maria Montazamis blogg. Där är det bild på dina tavlor som du skickat =)

Detta är en bra dag!!! I like fredag den 13:e



Kram

2011-05-13 @ 12:27:14
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Wieeeeee!!!! Åh vad kul!

2011-05-13 @ 13:47:20
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback