PUCKO MONDAY



Mensdag nr 1. Äter mörk choklad för att jag måste. Annars äter jag
upp ungarnas kakor och godisar. Måtte denna dag bara gå.....



.....känner mig lite såhär ena sekunden. Fundersam över allt som
händer just nu och faktiskt lite trött ska jag erkänna.


Andra sekunden känns det lite roligare, som att jag kanske rent av
orkar spexa till det hela. Och så gör jag det här i min ensamhet medan
Milobebis sover. Lite Zoolander på måndagseftermiddagen!


Sen kan jag även visa er mitt party trick med mitt högra öga. Inåt med
det medan det andra stirrar rakt fram. Kan ni?


Sen kan jag få min tunga att se väldigt stor och bred ut. Lite som att
den inte får plats därinne i munnen!


Sen kan jag även, nu när jag ändå håller på, visa er att jag ännu inte
botoxat min panna med tanke på alla fina vågor jag kan få till. Det går
inte att göra såhär när man botoxat har jag hört...



BLINK BLINK, bli inte oroliga. Jag har inte blivit knäpp.... inte än i alla
fall!

Ja, se där vad man kan hitta på en måndagseftermiddag när Milo sover. Jag har verkligen sååå mycket mer vettigare saker jag borde ta tag i än att sitta med en webkamera och bete mig som en 10 åring, men den här dagen är så konstig. Kan inte skylla på nåt annat!

Ja den här starten på denna morgon som berättade att vi vunnit det där spapaketet har nog gjort att det känns som man vunnit en miljon men ändå blivit överkörd av tåget. Konstigt känsla, jag vet. Men det är nog närmaste känslan jag har jag kan förklara. Är det såhär det känns att vinna nåt? Nu har vi ju vunnit 2 grejer på kort tid så nu börjar jag nästan bli orolig för att taket ramlar ner snart eller att bilen pajjar eller att nåt annat tråkigt ska hända! Kan man ha såhär mycket tur? Ni som känner mig irl vet att vi haft en tuff period under en ganska så lång period och jag vet att de flesta unnar oss all lycka som kommer i vår väg just nu. Det TACKAR jag hjärtligast för. Det vet ni! Dock så kan jag inte hjälpa att jag nästan blir rädd när det flyter på. Antagligen för att det inte gjort det på så lång tid. Sen kan ju sådant jämföras med mycket här i livet. Jämför man med att jag har 3 friska barn så kan man inte klaga för 5 öre, men jämför man med hur livet brukar se ut i största allmänhet så har det varit lite tufft. Faktiskt mycket tuffare än vad jag gett sken av härinne på bloggen. Så är det ju, man väljer ju själv vad man "outar" och inte "outar".

Men, hur som haver så blev det en konstig dag.

Känner mig upprymd, men lite ledsen.

Känner mig jätteglad, men lite nere.

Känner mig förväntansfull, men som att jag inte är förväntansfull.

Nån som kan tyda vad för konstigt detta är?! Kan det vara så att mens påverkar såhär mycket?! Ja, kanske det. Har läst mig rödögd på det här med LCHF - och mens. Återkommer om det i ett annat inlägg, men det var högst intressant ska jag säga er!!!

Sen HATAR jag ju fortfarande måndagar, så var det med det!

Kommentarer
Postat av: Fru P

Hörru ditt lilla finska charmtroll. Tänk att du är hundrafyrtiotusen ggr snyggare o coolare än de där bloggludren som tuggar hubbabubba o inte gör annat än att slänga ut closeup-bilder på sig själva :)



Underbara du. Underbara bilder.



Puss.

2011-03-07 @ 15:09:17
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Love u BABY!!! PUSS

2011-03-07 @ 16:54:18
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Man kan inte var apå top jämt ;)

Hoppas din tisdag blir bra!



Kram

2011-03-08 @ 08:39:28
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback