Porslin och trosor!


Ni vet ju att jag STORDIGGAR märket Mateus. Ni vet kanske oxå att det inte är ett jättebilligt märke. (Även om jag nu sagt till min mamma att jag vill börja samla på det porslinet... fyller ju år och så :)) Hittade ett annat märke som hade porslin som påminner om Mateus! La Shelf heter det... Men jag ska prata om nå helt annat. Trosor...

Aha, här sitter jag i soffan nu och jäser. Sitter och knaprar på hemmagjorda ostchips, det är såååå gott!! Har fått det jag skulle göra gjort. Allt utom o tvätta. Glömde ju helt bort att boka tid. Nog för att det finns tider i vår tvättstuga typ alltid... men jag hann inte. Jag hade ju samtal på Elliots skola idag så det blidde inget tvätta. Får ta det imorgon så att man slipper börja använda dom där tråkiga menstrosorna. Även om jag kommer behöva ha dom inom dom närmaste dagarna ;)

Är ni så? Använder ni favvotrosorna, favvotröjan och byxan först efter att ni tvättat?! Jag gör faktiskt så ibland. Då kan man välja och vraka bland det man har, när allt är rent. Det värsta som finns är ju dom där sista dagarna när det dragit ut på själva tvättandet och man har en grön och en röd strumpa på sig. O så gamla BH:n som typ är helt urtvättad och slapp och sen kränger man på sig dom fuuuuulaste jävla trosorna man har. Även kallad "menstrosorna". Jag har dessutom ett gäng för små stringtrosor i mitt skåp som jag tränger på mig när det blir kris. Jätteskönt verkligen. Med en string som riktigt skääääär in i ärslet. Efter en heldag med såna är man ju gråtfärdig, får sätta sig i en balja med vatten för o badda liksom! Ämen fy faaaan. Fattar inte varför jag har dom kvar?! Jag har nog dom som riktmärke tror jag. Att jag ska ha dom sen... men jag kommer ju givetvis att köpa nya när det är dax för smaltrosor. Sexiga snygga smaltrosor. Det ska jag köpa. Sen kommer man väl ändå gå i sina sköna hipsters trosor eftersom det är det absolut skönaste och behagligaste. Sen tycker jag att det är jäkligt sexigt med hipsters trosor oxå så det kvittar väl! :)  Jag tyckte string var skönast förut?! Vad beror det på att man ändrar sig? Ja att man börjar tycka att nåt annat är skönare. Om nån säger att jag är tant nu så kommer jag o lacka, ba satt ni vet! :)

Nä, nu ska jag vara med familjen. Milobebis ska äta välling nu och sova. Sen får vi lite vuxentid i soffan, betyder väl att jag somnar inom kort men i alla fall. Imorn är det fredag, ENTLICH! Fin kväll till er.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha! Jag känner igen mig så sjukt mkt i det du skriver!

Liksom du så använder jag favoriterna först och inser att "oj, tvätta kanske?! Nää, imorn (de går en vecka haha)"

Och där står man sen, sådär lagom het i sin trasiga överanvända bh, trosor som är gräsliga (även här hemma kallade "menstrosor") och omaka strumpor...

Man känner sig riktigt vacker och förstår verkligen hur man fått sambon/mannen man lever med att stanna haha

Men varför tvättar man inte bara och slänger de där gräsliga trosorna?? Hahaha



Och hipsters, så sjukt sköna och väldigt smickrande för rumpen, tantvarning? Ja då är jag oxå tant ;)

Undrar nog lite som du, vad gör så att man ändrar sig?? String var ju ALLT ett tag där, men nu...njaa...det skaver och skär in, rumpan ser dubbelt så stor ut, lite som ett monster som ätit upp ett par "riktiga" trosor :P



Rolig blogg att läsa :) Ha en bra dag!

2011-04-01 @ 09:05:35
URL: http://mayazthomsson.wordpress.com
Postat av: A

Min "tros-förebild" är Carrie Bradshaw. Hon går ofta omkring i trosor i "Sex and the city" och det är oftast STORA trosor. Inte hängiga såklart, men såna breda, höga doningar. Och hon är ju bara skitsnygg i det! Så jag sätter på mig stora jag också och inbillar mig att jag ser ut som Carrie. :D

2011-04-01 @ 13:25:52
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Dom där tallrikarna bloggade jag också om för ett tag sedan. Tyvärr hittade jag inget pris på dem, vet du vad dom kostar?



Ikväll tänkte jag brassa till din tacorätt som du tipsade om :-) Ha en skön fredag!!



KRAM!

2011-04-01 @ 14:51:44
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback